שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
בונים קריירה ומשפחה

בנק הפועלים: ירידה של 50% בחשבונות לקוחות שעברו למסלול גבייה

לפי דיווח הבנק, השיפור נעשה הודות לפעילות יחידה ייעודית חדשה שהקים יחד עם ארגון פעמונים, המתמקדת בהבראת הלקוח ומתן ידע וכלים להתנהלות פיננסית מאוזנת

רעות שפיגלמן 09:0008.12.15
בנק הפועלים מדווח הבוקר על ירידה של 50% במספר החשבונות של לקוחות שעברו למסלול גבייה. מדובר בחשבונות של לקוחות פרטיים שבהם נמנע המעבר למסלול גבייה, כאשר בהתאם לדיווח של הבנק, השיפור נעשה הודות לפעילותה של יחידה ייעודית חדשה שהקים הבנק שהחלה את פעילותה כמעט לפני שנה, תוך שיתוף פעולה עם ארגון פעמונים.

 

בנוסף לירידה של ה- 50% במספר החשבונות של לקוחות בקשיים שמועברים למסלול גבייה, הנתונים בקרב לקוחות צעירים בולטים עוד יותר – ירידה של 60%. פעילות יחידה זו הינה בפריסה ארצית והיא משרתת את כל סניפי הבנק.

 

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים צילום: עמית שעל

 

פעילות היחידה נעשתה בשיתוף פעולה עם ארגון פעמונים, עמו חתם הבנק על הסכם שיתוף פעולה. הארגון, ללא כוונת רווח, מספק ייעוץ פיננסי למשפחות, ומעניק ידע וכלים להתנהלות פיננסית מאוזנת.

 

דנה יגרמן, מנהלת מחלקת ניהול אשראי קמעונאי בבנק, שניהלה את תהליך ההקמה של הפרויקט, אומרת כי בשונה מתהליכי גבייה מקובלים, הממוקדים בגביית החוב, פעילות היחידה מתמקדת בתהליכים להבראת הלקוח, והגישה הזו משנה גם את התייחסות הלקוחות. "המטרה היא לסייע בייצוב חשבונו של הלקוח ולבצע מהלכים מוסכמים ומשותפים עמו, שיביאו אותו בהקדם למצב של שליטה נכונה בחשבונו. גישה זו דורשת הבנה של הבנקאי את מצוקות וקשיי הלקוח, יצירת אמון הדדי ביניהם ונכונות משותפת לחתור למימוש הפתרונות".
רוצים לדעת מה מגיע לכם? לחצו כאן למדריך הזכויות המלא

בטל שלח
    לכל התגובות
    x