שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הוועידה לעסקים קטנים 2013

עולם חדש, תחרות ישנה: טיפים ליצירת קפיצת מדרגה בעסק

עצמאי מתמודד עם מגוון אתגרים וצריך להתאים עצמו לטכנולוגיה המשתנה במהירות. יש לכך גם יתרונות

ניר נוסבאום 08:2102.05.13

להיות בעל עסק קטן או בינוני זה דבר מורכב. עליך לדאוג ללקוחות ולנאמנותם, לרווחיות ולאשראי, לתחרות המסורתית ולזו החדשה. במקביל, עליך להתעדכן בכלים דיגיטליים חדשניים, ללמוד שיטות שיווק חדשות ולהתמודד עם עוד אתגרים רבים וטובים.

 

לצפייה בתוכנית הוועידה לעסקים קטנים  ב-6 במאי ולהרשמה, לחצו כאן

 

אנחנו חיים בתקופה מרתקת, השינוי נמצא בכל פינה בתחומים רבים ואיתו מצויה גם ההזדמנות להפוך ליותר יצירתיים. מניסיוננו בשנים האחרונות ועם המגמות המתפתחות, אנו מציעים לעסקים קטנים ובינוניים כלים המסייעים בהתמודדות עם העולם המשתנה:

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: יובל חן

 

1. בעולם של היום כדי לייצר העדפה לא רק על פני המתחרים הישירים שלך, אלא גם על מתחרים פוטנציאליים כמו למשל אתרי הקניות המקוונים. חשוב לייצר יתרון תחרותי שיבוא לידי ביטוי בנוכחות בכל מקום, בשירות אישי ובחוויית לקוח. החוויה צריכה להיות כזאת שפועלת על כל החושים ושהלקוח ירצה לחוות אותה שוב. החוויה של השנים הקרובות היא חוויה משולבת: בכל הכלים, בכל זמן, תוך התבססות על היכרות טובה עם הלקוח.

 

2. האתגר החשוב לעסקים קטנים הוא לייצר תנועת לקוחות. בעידן של היום, כדי להביא לקוחות, צריך לפנות אליהם עם הצעות שמותאמות אליהם אישית. שירותי שליחת הודעות מבוססות מיקום הם חלק ממגמת העתיד של יצירת הצעות ערך אישיותבכל מקום שהלקוח נמצא. מתוך הבנה שבעלי עסקים צריכים לצאת מהפלטפורמות המסורתיות, פותח מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים שיסייעו לקדם את העסק שלך, כגון סליקה באמצעות המחשב בצורה נוחה ומאובטחת, סליקה באמצעות קורא כרטיסים נייד המתחבר לסמארטפון ולטאבלט. ישנן אפליקציות שונות המאפשרות לבית העסק לפרסם את עצמו באמצעות מערכת לניהול הטבות ומבצעים מבוססי מקום בסלולר ובאמצעות שליחת הודעות מבוססות מקום.

 

3. בניית נאמנות ושימור לקוחות חשובים. זה יכול להיעשות באמצעות מועדוני לקוחות כדוגמת כרטיסי נאמנות דיגיטליים, המעוצבים בשפה ובלוגו של בית העסק שלך, נשמרים בסמארטפון של הצרכן ומועברים באופן אוטומטי לעסק שלך.

 

4. בסופו של יום, אין תחליף למגע אישי ואנושי עם לקוחות. הלקוח מחפש חוויה אחרת שאינה רק אינטרנטית ולכן הטכנולוגיה צריכה להשתלב בפעילות ולא להחליף אותה.

 

הכותב הוא סמנכ"ל עסקים בלאומי קארד

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x