$
מתבססים בקריירה

הכל נשאר במשפחה נוסח דיסקונט: מציעה לקזז את האוברדראפט בין בני המשפחה

הבנק יוצא בתכנית חדשה שתהפוך את התא המשפחתי לקבוצה פיננסית. תוצע ללקוחות קיימים או למצטרפים שיש ביניהם קשר משפחתי

שניר הנדלר 16:3720.02.13
דיסקונט חשף היום (ד') את האסטרטגיה השיווקית של הבנק. התוכנית המיועדת ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים, שקיים ביניהם קשר משפחתי, תעלה לאוויר בשבוע הבא.

 

לדברי הבנק, מטרת התוכנית היא לקשר לקוחות מאותה משפחה ל"תוכנית משפחה" במערכות הבנק ובכך להפוך את התא המשפחתי הקיים גם לקבוצה פיננסית שזוכה להטבות. בין ההטבות שיציע הבנק: פטור מעמלות בהעברת כספים במטבע ישראלי בין חשבונות בני המשפחה המצורפים לתוכנית; קיזוז ריבית אוברדראפט בין חשבונות בני המשפחה. ההטבה, "פלוס משפחתי", תאפשר ללקוח ליהנות מקיזוז ריבית החובה בחשבונו, בתנאי שאחד או יותר מבני המשפחה נמצא באותה עת ביתרת זכות בעו"ש. סכום הקיזוז הוא ליתרת חובה בסכום של עד 5,000 שקל בכל חשבון בתוכנית. עוד נקבע כי בן המשפחה בעל יתרת הזכות לא יפסיד את ריבית הזכות בחשבונו.

 

סניף של בנק דיסקונט סניף של בנק דיסקונט צילום: יריב כץ

 

"רצינו ביומרנות להיות פורצי דרך ביחסי בנק- לקוח והחלטנו לקחת את נושא המשפחה וסביבו לבנות עולם תוכן שלם", כך הסביר ל"כלכליסט" מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל את ההחלטה להעמיד את המשפחה במרכז התוכנית האסטרטגית של הבנק. "לרוב הקמפיינים של הבנקים באים במטרה לגייס לקוחות חדשים. האסטרטגיה שלנו נבנתה לאחר שבדקנו מה הלקוחות רוצים – לקוחות חדשים ולקוחות קיימים", הוסיף שפיגל.

 

עוד מציע הבנק מענק הצטרפות של עד 2,000 שקל שיועבר במזומן לחשבון של מצטרפים חדשים בהתאם למשכורת שהלקוחות יעבירו.

 

הבנק מציע גם חיסכון להשכלה גבוהה, כשלקוחות שיסכימו לחסוך לתקופה של 15 שנה ייהנו ממענק בהיקף של שנת חיסכון. כך למשל, בני משפחה יוכלו לחסוך עד אלף שקל בחודש וליהנות בתום התקופה מסכום הקרן והריבית שנצברה וכן מתוספת של מענק מהבנק, בשווי הקרן השנתית בתוספת הצמדה למדד.

 

דיסקונט מציע גם הלוואה לכל מטרה, עד להיקף של 60 אלף שקל לתקופה של עד 60 חודשים עם פטור מריבית בשני חודשי ההחזר הראשונים וכרטיס "מפתח 2go" – כרטיס נטען שבני המשפחה יוכלו להזמין גם לילדים מגיל 12. הכרטיס ניתן לטעינה באמצעות חשבון הלקוח בסניף בטלבנק או באינטרנט. כרטיס זה יאפשר משיכת מזומן של עד 400 שקל וביצוע עסקאות בהיקף דומה.

 

לדברי הבנק, בעתיד הקרוב הוא מתכוון להמשיך ולהגדיל את סל ההטבות למצטרפי מסלול המשפחה.

 

טלי קידר, מנהלת אגף השיווק והפרסום בדיסקונט הוסיפה כי הבנק חיפש טריטוריה שתבדל את הבנק. כשבדקנו את תחום המשפחה גילינו שתי תובנות: הרצון לעזור לבני משפחה, כלומר ההורים רוצים לעזור לילדים ולאפשר להם ליהנות מהנכסים שההורים צברו; בנוסף, מצאנו ציפייה ליהנות מאפקט הגודל ומכוח קבוצתי. לקוחות באו ואמרו 'אם אנחנו באים כקבוצה למה שלא נוכל ליהנות מהצעות כמו שמקבלים בארגוני צרכנות".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x