$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים

אייל בירן: "הצרכן החדש ממעיט בשיחות פנים מול פנים"

לדברי ראש אגף לקוחות בבנק לאומי בוועידת "כלכליסט" לעסקים קטנים, "בנק שרוצה ללוות עסקים קטנים, חייב לייצר את המענה לדרישה הזו"

אורנה יפת 14:5414.05.12

"לצרכן החדש יש עסק קטן שהוא צריך לנהל והבנקאות הדיגיטלית מנסה לתת תמיכה ומענה לבעלי העסקים הקטנים החדשים", כך אמר אייל בירן, ראש אגף לקוחות, החטיבה הבנקאית בבנק לאומי בוועידה ה-6 לעסקים קטנים ובינוניים 2012 של "כלכליסט" ובנק לאומי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.

 

לדבריו,

בעידן החדש חייבים לדבר אל סגמנטים שונים של לקוחות כי הצרכן החדש מייצר דור חדש של לקוחות שממעיט בשיחות פנים מול פנים. בנק שרוצה ללוות עסקים קטנים, חייב לייצר את המענה לדרישה הזו.

 

לצרכן החדש יש כיום מגוון עצום של חלופות. בירן אמר כי מדובר בצרכן שמאמץ מוקדם טכנולוגיות ומחפש תשובות כל הזמן. "אנחנו מציעים שיווק דיגיטלי לעסקים כי כל לקוח דיגיטלי משפיע ומקושר להרבה לקוחות דיגיטלים אחרים", ציין והוסיף: "עסק צריך להתרכז בתהליכים הבסיסיים. הבנק יכול לתת לעסק קטן את המעטפת הכוללת של מקצועיות, זמינות 24 שעות ביממה, ואן סטופ שופ, כלים פיננסים ומעטפת דיגיטלית”.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x