$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים

יהודה קוגן: "האינטרנט הוא ההזדמנות של העסק הקטן לקבל חשיפה של עסק גדול"

מנהל תחום שיווק ועסקים בגוגל ישראל אמר בוועידת "כלכליסט" לעסקים קטנים כי כי "כל העסקים יודעים שזה קיים, אבל באופן פרדולקסלי רק 45% פעילים ברשת. עסקים לא מנצלים את היתרונות שגלומים באינרטנט"

הדר קנה 13:0614.05.12

"במנועי חיפוש בגוגל אפשר למצוא בתוצאות הראשונות חברות קטנות כמו למשל בחיפוש 'זר פרחים בתל אביב', שזה חיפוש מאוד פופולארי. זו ההזדמנות של העסק הקטן לקבל חשיפה של עסק גדול", כך אמר יהודה קוגן, מנהל תחום שיווק ועסקים בגוגל ישראל בוועידה ה-6 לעסקים קטנים ובינוניים 2012

של "כלכליסט" ובנק לאומי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

 

בדברו על מצב העסק הקטן כיום אמר: "האינטרנט מטשטש את ההבדלים בין עסקים גדולים לקטנים. כשאומרים עסקים קטנים מתקבלת תחושה של משהו קטן לעומת עסקים גדולים שיש להם את הכוח והעוצמה. הרוב המוחלט של העסקים בארץ הם קטנים - כ-450 אלף עסקים קטנים. כמעט כל העסקים בארץ הם קטנים ובינונים – שיעור העובדים שמועסק בהם הוא 55%. זהו בעצם המעסיק הגדול במדינה. ועדיין, בעולם המוחשי והתרחבות ממשית, קשה לעסקים קטנים להתחרות בגדולים".

 

לדבריו, במצב שכזה יש לאינטרנט תפקיד: "הוא מטשטש את הפערים. אפשר לפעול ולבלוט גם מעבר לים. בגוגל שאלנו את עצמינו למה עסקים צריכים להיות באינטרנט? והתשובה - כי הצרכן נמצא שם. 75% מהצרכנים עושים מחקר באינררנט לפני רכישת מוצר. לכן חייבים להיות שם כדי למכור. האינטרנט משפיע השפעה מכרעת בגידול של עסקים".

 

קוגן הדגיש כי "כל העסקים יודעים שזה קיים, אבל באופן פרדולקסלי רק 45% פעילים ברשת. עסקים לא מנצלים את היתרונות שגלומים באינרטנט. ולכן יצאנו ביוזמה - כל עסק יקבל אתר ודומיין חינם. היתרון שלכם כעסקים קטנים - לזוז מהר, לזהות מצב ולתת פתרון וזה היתרון של האינטרנט". 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x