$
ועידת חיסכון פנסיוני דצמבר 2010
ועידה חיסכון פנסיוני

משה תמיר: "חייבים לחנך את החוסכים לחיסכון פנסיוני מגיל צעיר"

משנה למנכ"ל מגדל בוועידה לחיסכון פנסיוני של "כלכליסט" ומגדל: "כל יום מתווספות חמש דקות לתוחלת החיים. בלי חיסכון מגיל צעיר לא יהיה די כסף לפנסיה"

רחלי בינדמן 12:3809.12.10

"כל יום נוספות חמש דקות לתוחלת החיים. כל ילד שנולד היום כנראה ימות בגיל מאה. זה מחייב את כולנו להתחיל לחסוך הרבה יותר מוקדם, במיוחד בסביבת ריבית נמוכה שמקשה להשיג רמת תשואות מספקת לגיל הפנסיה". כך אמר משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום פיתוח עסקי במגדל, במהלך הוועידה

לחיסכון פנסיוני של "כלכליסט" ומגדל. 

 

לדברי תמיר "ממצב שאנשים עובדים 30 שנה במקום אחד, היום אנשים עוברים כל הזמן ממקום למקום, אנו עדים לאנשים שעוזבים את מקומות העבודה ולא דואגים לכיסויים ביטוחיים כאלה ואחרים בהנחה שמישהו ידאג להם בעתיד. מעבר לזה כל הרפורמות שהיו פה במהלך השנים בתחום הפנסיוני העבירה את האחריות מהמדינה לידי הפרט".

 

תמיר התייחס למעבר לעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, והסביר כי בהיבט של שיווק פנסיוני צריך להנגיש את חווית הרכישה הפנסיונית באמצעות שיפור מערכי השיווק באינטרנט. "אנשים מחפשים קשר חברתי, וראיה לכך היא מה שקורה בפייסבוק". תמיר לא שולל את המשך קיומם של סוכני הביטוח, אבל ציין כי צריך להוסיף מערכי שיווק דיגיטלים שמתאימים למציאות העכשווית.

 

לדברי תמיר, אנשים רוצים לדעת יותר על החיסכון הפנסיוני שלהם, ולהיות יותר מעורבים. הרגולציה, לדבריו, מדברת על שקיפות, אך הוסיף "אני לא בטוח שהלקוח רוצה לקבל דו"ח רבעוני מחברת הביטוח. זה לא מעניין אותו, הרבה יותר נוח לראות את התכנים באופן פשוט באמצעות אתר אינטרנט אינטראקטיבי, הרי הלקוחות לא מבינים מה הם קוראים בדו"חות וצריך להנגיש להם את המידע".

 

"אחד האתגרים הגדולים שלנו הוא לעבור מעולם של דחיפה ללקוחות, לעולם של לקיחת אחריות על חינוך פנסיוני בשלבים מוקדמים של החיים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x