$
פרסום ושיווק

יוזמה חדשה: רשתות השיווק השיקו שירות פיק-אפ מהחנויות

העומס על הזמנות מרשתות השיווק באונליין וחשש הצרכנים להגיע פיזית לחנויות במהלך משבר הקורונה, הובילו את הקמעונאים להשקת השירות החדש. בין הרשתות שהשיקו הבוקר את השירות: ויקטורי ורמי לוי

נורית קדוש 15:1812.04.20

העומס על הזמנות האונליין והחשש להגיע פיזית לחנויות, הובילו את הקמעונאים לייצר שירות פיק-אפ מהחנויות.

 

 

רשת ויקטורי שמציעה הזמנות אונליין, אך בכפוף להמתנה ארוכה לאספקה, הרחיבה היום (א') את אפשרויות הקניה ומציעה כעת אפשרות להזמנת אונליין ואיסופה מהסניף. בשלב זה הרשת פותחת ארבעה סניפים להזמנות באיסוף עצמי: חדרה, קניון עופר, הרצליה, קניון שבעת הכוכבים, רמת גן, קניון איילון, ירושלים, קניון מלחה.

טירוף קניות בצל הקורונה, בסופרמרקט בבאר שבע טירוף קניות בצל הקורונה, בסופרמרקט בבאר שבע צילום: הרצל יוסף

 

אייל רביד, מנכ"ל ומבעלי השליטה בויקטורי מסר כי בהמשך יורחב השירות לכל הארץ. התשלום עבור הליקוט יעמוד על 12 שקל ואת האיסוף ניתן יהיה לבצע תוך עד 48 שעות ממועד ההזמנה.

 

מדובר בשירות דומה לזה שהשיקה רשת יוחננוף לפני החג, אלא שעבורה מדובר במהלך ראשון מסוגו, כיוון שלא פעלה עד כה בתחום האונליין. הבוקר הרחיב גם רמי לוי את שירותי האונליין והפעם למרכזי השכונות עם סניפי ״רמי לוי בשכונה״. מדובר בחנויות סופר קופיקס, אותן הסב תחת המותג הנושא את שמו. מדובר בשירות המאפשר לשלוח הודעת sms עם רשימת המוצרים ומקבלים אישור לאיסוף ההזמנה מהסניף הקרוב למקום המגורים.

 

הקושי של רשתות השיווק לספק הזמנות אונליין, הוביל לכך שמועדי האספקה שניתנו ברשתות בימים האחרונים הם לסוף החודש. בכדי לצמצם את התורים, השיקה שופרסל ערב החג פיילוט של הזמנת משלוח מתוך מגוון מצומצם של עשרות מוצרים במקום מגוון של אלפים, תוך התחייבות לאספקה תוך 3 ימי עסקים.

 

אפשרות נוספת היא הזמנה מאתרי הספקים הגדולים שהחלו בשבועיים האחרונים במכירה ישירה. מדובר בתנובה, שטראוס, שסטוביץ וקוקה קולה, המציעים משלוחים עד הבית של מגוון חלקי של מוצריהן.

x