$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

העומס הכריע: שופרסל מצמצמת מגוון ומגבילה כמויות קמח וסוכר בקנייה אונליין

הרשת תצמצם ב-40% את מגוון המוצרים בשל הקושי לעמוד בזינוק בביקוש להזמנות אונליין. המהלך יוצא לדרך אחרי שגייסה כ-1,500 עובדים לתגבור הליקוט; שופרסל בתגובה: "המידע יצומצם בהיקף נמוך משמעותית ממה שדווח"

נורית קדוש 14:1726.03.20

העומס הכריע את שופרסל: לכלכליסט נודע כי נוכח הקושי של שופרסל לעמוד בעלייה החדה בביקוש להזמנות אונליין, תצמצם החברה את מגוון המוצרים בכ-40%. הצמצום יתבצע בכל הקטגוריות ובהמשך צפוי להתרחב גם למגוון בחנויות הפיזיות.

 

 

 

מדובר במהלך חריג, שלא נרשם כמותו עד כה ושמשמעותו, היא מיקוד במוצרים הנמכרים יותר, ללא המגוון המלא של הטעמים או הצורות. כך לדוגמה, מוצרי הפסטה הפופולריים ביותר כמו פנה וספגטי, שוקולד חלב ומריר יימכרו ללא המגוון המלא של המילויים והתוספות ועוד.

 

 

 צילום: סי די בנק

 

עוד נודע לכלכליסט, כי החברה החלה להגביל בהזמנות אונליין את כמות היחידות בחלק מהמוצרים. צרכן יכול להכניס לסל האונליין עד 4 חבילות קמח רגיל ו-4 חבילות סוכר לבן. כמות הביצים הוגבלה גם בסניפים לשני מארזים של 18-12 יחידות. בימים האחרונים לא ניתן היה למצוא באתר החברה ובחלק מהסניפים שמרים, אולם הבוקר חודשה האספקה.

 

 

 צילום: אביגיל עוזי

 

בהחלטה זו מבקשת החברה להקל על מלקטי המוצרים בהזמנות האונליין ולמקד אותם במגוון מצומצם של מוצרים. המהלך יוצא לדרך אחרי שהרשת גייסהכ-1,500 עובדים לתגבור הליקוט.

 

הרשת חוותה בתחילת השבוע הקלה בעומס והחלה לצמצם את זמן ההמתנה לאספקת המשלוחים לכ- 48 שעות בחלק מהאזורים, אולם עם היוודע הכוונה להחמיר את הסגר, נרשם זינוק חד בביקושים להזמנות מקוונות וכעת עומד זמן ההמתנה בתל אביב על שבועיים וחצי. באמצעות צמצום המגוון, מקווה החברה לקצר את זמן הליקוט של כל הזמנה ולטפל ביותר הזמנות בכל יום.

 

משופרסל נמסר בתגובה: "המידע שגוי בהחלט, והמגוון יצומצם בהיקף נמוך משמעותית (יותר ממחצית) ממה שדיווחתם, וזאת כדי לאפשר הרחבת השירותים לציבור לקוחות רחב ככל הניתן".

x