$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

שסטוביץ: מלאי פסטה ברילה בארץ נגמר

למרות הבטחות בכירים בתעשייה כי לא יחסר מזון: היבואנית הודיעה היום לקמעונאים כי המוצר אזל בגלל הביקוש המוגבר עקב משבר הקורונה, שהגיע לפי 3 מהמכירות בד"כ: לא ברור מתי יסופק שוב

נורית קדוש 11:0222.03.20

למרות ההבטחות של בכירים בתעשיית המזון בישראל כי יש בארץ מלאי מזון גדול ולא יחסרו מוצרים, חברת שסטוביץ הודיעה היום (א') לקמעונאים כי מותג הפסטה ברילה אזל מהמדפים ברשתות השיווק. כך נודע לכלכליסט. ברילה הוא אחד מהמותגים החזקים בשוק הפסטה וגם של היבואנית.

 

 

החברה הודיעה הבוקר לקמעונאים כי המלאי של ברילה נגמר, לאחר חודש של קניות מוגברות וביקושים שהגיעו בחלק מהמקרים לפי שלושה ממכירות בשנה שעברה. עוד ציינה החברה כי מלאי חדש יגיע לארץ בימים הקרובים, אבל בשלב זה המוצר לא יסופק.

 

היעדר הזמינות של ברילה, משאיר את אסם כגורם כמעט יחיד, למעט מותג פרטי, בשוק הפסטה.

 צילום: יוסי זליגר

 

ההערכות הן כי מחסור במוצרים נוספים צפוי בתקופה הקרובה. לדברי טל שגיא סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזון מיה המשווקת קטניות ומוצרי יסוד, נכון לעכשיו יש סחורה, אך בעתיד הקרוב עלול להיות חוסרים במוצרים מסוימים בגלל מכולות שלא נשלחות מחו"ל או תקועות במכס ולא מאפשרות לחברה להמשיך ולפעול בצורה תקינה לאור המשבר.

 

המחסור במוצרים הבסיסיים, מתווסף למחסור בביצי מאכל שנרשם בימים האחרונים וצפוי להחריף בשבוע הבא, לקראת פסח המתאפיין בצריכה מוגברת של ביצים.

x