שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלדי רוכשת 50% מחברת הדגים לב ים ב־10 מיליון שקל

המהלך צפוי להגדיל ב־25% את מכירות בלדי המוערכות בכ־600 מיליון שקל בשנה. לב ים עוסקת בגידול, יבוא ושיווק דגים טריים, ומכירותיה מוערכות בכ־180 מיליון שקל בשנה

נורית קדוש 07:5203.10.19

חברת המזון בלדי של ארז דהבני מתרחבת. ל”כלכליסט” נודע כי בלדי תרכוש 50% מחברת שיווק הדגים הטריים לב ים לפי שווי של 20 מיליון שקל.

 

 

 

אם תאושר העסקה על ידי רשות התחרות, צפויה פעילות לב ים העוסקת בגידול, יבוא ושיווק דגים טריים, ושמכירותיה מוערכות בכ־180 מיליון שקל בשנה, להשתלב בבלדי בינואר הקרוב. המהלך צפוי להגדיל ב־25% את מכירות בלדי המוערכות בכ־600 מיליון שקל בשנה.

 

 

ארז דהבני, מבעלי חברת הבשר בלדי ארז דהבני, מבעלי חברת הבשר בלדי צילום: צביקה טישלר

 

חברת לב ים הוקמה ב־2011 על ידי ד”ר שמוליק לוינגר, שעסק בפעילות ימית כתחביב והחליט להקים כלוב לגידול דגי דניס במכמורת. שנתיים לאחר מכן, הקים לוינגר חברת שיווק והפצה למכירת דגי הדניס ובריכת דגים בבית השיטה לגידול דגי אמנון, קרפיון, בורי ובס. בהמשך התרחבה החברה ליבוא סלמון, לברק וטונה טריים, ורכשה את חברת דג סוף שגידלה דגי בריכות באשדוד.

 

לחברה יש היום מפעל בקיבוץ בית השיטה, חברת שיווק למסעדות ולשוק הקמעונאי וכן חנות מפעל בחדרה. לב ים בבעלות משפחת לוינגר מחזיקה (50%) גם בחברת לב ים חקלאות ימית, בה שותף רמי לוי (10%), אחיינו של לוינגר (20%) ושני שותפים נוספים. בלדי פועלת בתחום יבוא ועיבוד מזון קפוא ומשווקת בעיקר בשר, דגים וירקות קפואים. רכישת פעילות לב ים מאפשרת לבלדי להרחיב פעילותה לשוק הטרי. עבור בלדי, מדובר בתוספת פעילות משמעותית, בין היתר מבחינת היכולת לשווק סל מלא של מוצרים ללקוחותיה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x