שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

ביונד מיט? הצמיחה האמיתית היא בחלב שקדים

בין אפריל 2018 ועד אפריל השנה המכירות של תחליפי הגבינות עלו ב־20% והגיעו ל־160 מיליון דולר, ומכירות תחליפי היוגורטים צמחו ב־39% ל־230 מיליון דולר

שירות כלכליסט 08:0318.07.19

שוק תחליפי הבשר זוכה לעיקר תשומת הלב בעולם, בין היתר הודות להנפקה המוצלחת של ביונד מיט והצלחתה של המתחרה אימפוסיבל פודס בסניפי ברגר קינג. אך מתברר כי דווקא תחליפי החלב ומוצרי החלב כמו יוגורטים וגבינות הם שנהנים משיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר, כך מדווח “הפייננשל טיימס”.

 

 

 

על פי הנתונים שאסף המלכ"ר GFI שמקדם אכילה בריאה, עבור 12 החודשים עד אפריל 2019, המכירות של תחליפי הגבינות עלו ב־20% והגיעו ל־160 מיליון דולר, ומכירות תחליפי היוגורטים צמחו ב־39% ל־230 מיליון דולר. לשם השוואה, המכירות של תחליפי הבשר בארה"ב צמחו ב־10% באותה התקופה לשווי של 801 מיליון דולר.

 

תחליפי החלב, ביניהם חלב סויה וחלב שקדים, מייצגים את הקטגוריה הגדולה ביותר בסקטור, ונמכרים כבר לצד מוצרי החלב המסורתיים. "40% ממשקי הבית בארה"ב קונים כיום תחליפי חלב, ומוצרים כמו תחליפי גבינות הולכים בעקבותיהם", מסרה לעיתון קרולין בושנל מ־GFI.

 

לפי האנליסטים, הכמות הגדולה של מוצרים חדשים המושקים והמגוון המתרחב מאפשרים לצרכנים להתנסות יותר ויותר בתחליפים השונים לבשר ולחלב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x