$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

רשת Be של שופרסל מכוונת מתחת לחגורה

בניסיון להתבדל מהמתחרות, רשת הפארם נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה לנשים: חתמה על הסכם עם חברת femina, שתייצר לה פריטים תחת המותג הפרטי

אורנה יפת 08:2214.05.19

קבוצת שופרסל מרחיבה את פעילות רשת הפארם Be, בניסיון לבדל את עצמה מהמתחרה המובילה סופר פארם, ונכנסת לתחום ההלבשה התחתונה לנשים.

 

 

 

ל"כלכליסט" נודע כי הרשת חתמה על הסכם מסחרי עם יצרנית ההלבשה התחתונה femina, שתייצר עבורה מוצרי הלבשה תחתונה לנשים תחת המותג הפרטי. femina היא יצרנית ותיקה של חזיות ותחתוני נשים, ומפעילה רשת בת 16 חנויות שפועלות בקניונים ומרכזים מסחריים.

 

סניף של Be. בינתיים הרשת מייצרת הפסדים לשופרסל סניף של Be. בינתיים הרשת מייצרת הפסדים לשופרסל צילום: יריב כץ

 

 

פריטי ההלבשה התחתונה שתשווק Be יושקו בחנויות הרשת באוגוסט הקרוב ויכללו חזיות ברלט, ליין תחתוני ביקיני וחוטיני ומחטבים. המוצרים שתייצר פמינה לרשת הפארם ישווקו תחת השם femina for Be, ויימכרו במחירים נוחים יחסית.

 

כך לדוגמה מארז של שלישיית תחתוני נשים יימכר ב־50 שקל. ברשת הפארם ינסו לשכפל את המהלך שעשו בשיתוף עם יצרנית הגרביונים זוהרה, שמייצרת עבור Be ליין ייחודי תחת שם משותף. על פי ההערכות, ברשת הפארם מצפים למכירות של 3־5 מיליון שקל בשנה, בדומה לקצב המכירות של מותג הגרביונים של הרשת.

 

שופרסל מבקשת לנכס לרשת Be את עולמות הביוטי ולחבר אותם עם קטגוריית ההלבשה התחתונה, בדומה למותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי ויקטוריה סיקרט, אשר מחובר לעולמות הקוסמטיקה.

 

כיום משווקת הרשת הלבשה תחתונה בסיסית לגבר, תחת המותג הפרטי, שכוללת תחתונים, גופיות וטי שירטס. בעוד בתחום הגברים מדובר במוצרים בסיסיים שאינם משווקים באתר הסחר של הרשת, במוצרי ההלבשה התחתונה לנשים תשיק הרשת עיצובים אופנתיים שיימכרו גם באתר המקוון של Be.

 

"כשהשקנו את הרשת התחייבנו להביא דברים שלא היו לפני כן ברשתות הפארם שמאפשרים לצרכן לקבל חוויה אחרת במחיר הוגן", הגיב אורי וטרמן בשיחה ל"כלכליסט". "ראינו שעם זוהרה הגרביונים הפכו לאחד מהבסט סלרים שלנו, אבל גרביונים זה עונתי, אז המשכנו לתחום ההלבשה התחתונה לנשים. לא נעלה עם קמפיין טלוויזיה, אבל נתקשר את המהלך במדיה החברתית".

 

שופרסל רכשה את רשת ניו פארם מהמשביר לצרכן בסוף 2017 במטרה לחזק את פעילות הפארם שלה ולהיכנס לשוק שנשלט עד אז על ידי שחקנית דומיננטית אחת. בנובמבר האחרון השיקה את הרשת תחת המותג החדש Be, והחלה בפריסה מואצת של הרשת, שסבלה בבעלותה הקודמת מנחיתות במיקומים אל מול סופר פארם, ומנתה 62 סניפים בעת הרכישה. בסוף 2018 כבר מנתה 73 סניפים, וכיום היא פועלת עם 82 סניפים על שטח כולל של 26 אלף מ"ר, תוך שהיא פורסת סניפים בקניונים, שבהם לסופר פארם היתה בלעדיות בעבר. עד סוף 2019 עתידה הרשת למנות 87 חנויות.

 

רשת Be עדיין מייצרת הפסדים לשופרסל. בשנת 2018 רשמה רשת הפארם הכנסות של 552 מיליון שקל והפסד תפעולי של 29 מיליון שקל. בראיונות שנתן איציק אברכהן, מנכ"ל הקבוצה, הוא צפה כי הרשת תגיע לאיזון תפעולי רק בסוף 2020.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x