שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

יממה אחרי ההשקה: קרס אתר הקניות און ליין של שופרסל

בשלב זה נראה כי האתר עלה שוב, אולם לא מן הנמנע כי תקלות מסוג זה יירשמו גם בהמשך. אמש הודיעה החברה על השקה רכה עד להשלמת ההשקה בעוד ארבעה חודשים

נורית קדוש 09:3205.11.18

יממה לאחר השקת זירת קניות האון ליין של מותגי האופנה של שופרסל, קרס האתר. בחברה הודיעו מראש כי מדובר בהשקה רכה וביקשו כי לא ימתחו ביקורת על המהלך עד להשלמת ההשקה בעוד 4 חודשים, אולם לקוחות שניסו הבוקר להכנס לאתר ולבצע קנייה, נתקלו בהודעת תקלה. בשלב זה נראה כי האתר עלה שוב, אולם לא מן הנמנע כי תקלות מסוג זה יירשמו גם בהמשך.

 

 

 

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל צילום: עמית שעל

 

אתמול הכריזה שופרסל על הרחבת פעילותה בתחום האון ליין, כצעד בלימה לקראת כניסת אמזון לישראל. במסגרת זו הושק אתר קניות האופנה מארה״ב, בשיתוף חברת ups וחברת לב קרגו. החברה מציעה מוצרים במחירי אאוטלט וכן לרכז הזמנות ממספר ספקים למשלוח אחד. בנוסף, הקימה החברה את שופרסל Travel בשיתוף גוליבר המציעה חופשות עם הטבות לחברי המועדון וכן אתר מכירות מוצרי חשמל, ריהוט ועוד.

 

המהלך בהשקעה של 10 מיליון שקל, צפוי להניב לשופרסל רווח של כ-7 מיליון שקל בשנה מהעמלות שתקבל מכל עסקה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x