• תפריט
פרסום ושיווק

שופרסל מרחיבה את שירות האונליין: שורת שירותים תחת קורת גג אחת

הרשת מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות באינטרנט ומשיקה מספר פעילויות חדשות בהן אפשרות להזמנת פריטי אופנה מארה"ב, רכישת מוצרי ניו פארם, זירת קניות של מוצרי חשמל והשקת אתר התיירות גוליבר

נורית קדוש 10:3904.11.18

רגע לפני חגיגות המכירות באתרי הקניות הבינלאומיים שיחולו החודש, מעצימה שופרסל את פעילותה בתחום האון ליין ומשיקה מספר פעילויות חדשות בתחום הסחר המקוון. החברה משיקה את אתר AMERICAN OUTLETS המציע ללקוחות לרכוש למעלה מ- 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט.

 

האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית. הפעילות מושקת בהשקה רכה בשלב זה ותתרחב בחודשים הקרובים. את הקניות באתר, ניתן יהיה למצוא דרך חנות האונליין של שופרסל, שיושק בחודש הבא בגרסה מחודשת בה מתחייבת הרשת לחוויית קנייה המותאמת ללקוח. שירי מימון צפויה להיות הפרזנטורית של המותג. בחברה מוסיפים כי ניתן לקנות ממגוון ספקים ולקבל הכל במשלוח אחד תוך 7-14 יום במחיר 15 דולר לחבילה במשקל 3 ק"ג.

 

 

בסוף החודש תשיק שופרסל גם את אתר המכירות לרשת ניו פארם שתושק תחת מותג BE. לקוחות החברה יוכלו לבצע הזמנה משולבת של מזון ומוצרי פארם ולקבלם עד הבית.

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל צילום עמית שעל

 

לצד המזון, הפארם והאופנה, מעמיקה שופרסל את פעילות האונליין שלה בתחום החשמל עם השקת ה-Marketplace - זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, המציעה מגוון מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד. פעילות האון ליין מתרחבת גם עם השקת אתר התיירות של שופרסל טראוול בשת"פ עם גוליבר, בו חברי מועדון הרשת יכולים להזמין טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל במחירים מוזלים. הלקוחות מקבלים cash back על כל עסקה באתר או במוקד המכירות בשיעור 3% מערך העסקה לקניות ברשת שופרסל (עד 495 שקל החזר לכל עסקה). בנוסף, בגין רכישות מזון הלקוח מקבל קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר הנסיעות. בתקופת ההשקה כל חברי המועדון יקבלו קופון בסך 100 שקל למימוש באתר הנסיעות. לקוחות כרטיס אשראי של הרשת יקבלו כהטבה נוספת ביטוח ביטולים מתנה בכל הזמנה.

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסר הבוקר: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת".

 

אברכהן הוסיף: "הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x