$
פרסום ושיווק

פלסטר לתעשייה המקומית: משרד הכלכלה גייס את הרשתות לחודש "כחול לבן"

במהלך חודש יולי יציעו רשתות כמו יינות ביתן, ויקטורי, שופרסל ועוד מבצעים על מוצרים מתוצרת ישראל. המהלך נועד לחזק את התעשייה הישראלית שנפגעה מפתיחת שוק המזון המקומי ליבוא

נורית קדוש 09:4602.07.18

אחרי שפתח את שוק הצריכה ליבוא, משרד הכלכלה מגייס את רשתות השיווק לטובת חיזוק התעשייה המקומית. ל"כלכליסט" נודע כי רשתות השיווק הגדולות נערכות לקיים החודש פעילות לחיזוק תעשיית המזון המקומית בהשקעה של כ־3 מיליון שקל. במסגרת המהלך שהוביל משרד הכלכלה, צפויות שופרסל, מגה, יינות ביתן וויקטורי לקיים ביולי “חודש כחול־לבן" במאות סניפים בכל רחבי הארץ.

 

הרשתות ייחדו את כל מבצעיהן בחודש זה למוצרים כחול־לבן. המבצעים שישתנו מרשת לרשת ייחשפו בכל שבוע כדי לשמר את העניין של הלקוחות.

 

 

 

מהלך זה של משרד הכלכלה נועד לחזק את התעשייה הישראלית שנפגעה בשנים האחרונות דווקא מהחלטות הממשלה לפתיחת שוק המקומי ליבוא, בין היתר דרך חלוקת מכסות פטורות ממכס ליבוא בשר וגבינות קשות. מהלכים אלה הממשלה קידמה במקביל את רפורמת הקורנפלקס הכוללת שורת הקלות בייבוא מוצרי מזון יבש שאינו רגיש, בנסיון להוריד את יוקר המחיה.

 

 

 צילום: אוראל כהן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x