$
פרסום ושיווק

שופרסל נגד סופר פארם: הכריזה השבוע על "סופרסייל" בימי המכירות של רשת הפארם

הרשתות יאבקו השבוע על צרכני הפארם. מדובר בצעדים ראשוניים של שופרסל בזירה, אחרי רכישת ניו פארם. שופרסל תציע את ההנחות גם בסניפי ניו פארם ותמשיך אותן ליום נוסף

נורית קדוש 09:4106.05.18

שופרסל מעלה הילוך במאבק בסופר פארם. הרשת הכריזה על "סופרסייל", בסניפי שופרסל וניו פארם, באותם ימים בהם עורכת סופאר פארם את ימי המכירות השנתיים "לייף סטייל סייל". כך, יאבקו הרשתות השבוע על צרכני הפארם, כששופרסל מחזקת את ניו פארם עם הרחבת ההוזלות גם לתחום המזון. בעוד סופר פארם תקיים את מבצעי ההוזלות בימים שלישי עד חמישי, שופרסל תציע את ההנחות למשך יום נוסף ותחל את הפעילות כבר מחר (ב).

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, מסר כי לראשונה מחזיקי כרטיס אשראי של הרשת יוכלו ליהנות מהמבצעים גם ברשת ניו פארם שהצטרפה לקבוצה. "כרטיס האשראי שלנו מעניק מטריה רחבה של הטבות התואמות את צרכי הלקוחות שלנו וכעת גם בתחום הפארם, הקוסמטיקה והטיפוח".

 

 

 

 

לצד מבצעי ההוזלות ברשת המזון, תציע הקבוצה 25% הנחה על מותגי היוקרה: לנקום, אסתי לאודר, שיסיידו, רבלון, קליניק ומבצעים נוספים על מותגי טבע, ויטמינים וטיפוח. שתי הרשתות יציעו במקביל 25% הנחה על מותגים משותפים וביניהם אינדולה, קולגייט, טמפקס, וולה, פלמוליב, טייד, ג'ילט, ניבאה, קלינקס, גליס ועוד.

 

סניף של סופר פארם. ראש בראש סניף של סופר פארם. ראש בראש צילום: אסף עברון

 

מדובר בצעדים ראשוניים של שופרסל בזירת הפארם. בתחילת השנה, עם העברת הרשת לבעלותה, החלה שופרסל למתג חלק מסניפי ניו פארם בשם “ניו־פארם מקבוצת שופרסל”. בכניסה לסניפים הוצבו שערים מבלונים בצבעי אדום־לבן המאפיינים את הלוגו של שופרסל ושל ניו־פארם, ועליהם הכיתוב “ברוכים הבאים”. בתוך הסניפים המדפים זכו לסידור חדש, ובעיקר בולטת עמדת המבצעים Top Six, שבה מוצעים שישה מוצרים אטרקטיביים במחירים מוזלים במיוחד. זו מקבילה של Super Five של סופר פארם, המציעה מדי שבוע חמישה מוצרים במחירים מוזלים בעמדה ייעודית.

 

בחודשים הקרובים צפוי אורי וטרמן, מנכ"ל ניו פארם הנכנס, לחשוף את שמה ומיתוגה החדש של הרשת, המותג הפרטי ואסטרטגיית הפעילות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x