$
פרסום ושיווק

יוגורט רגיש: שטראוס תשיק סדרה חדשה של דנונה עם תוספות נטולות גלוטן לחולי צליאק

עלות המהלך: 4 מיליון שקל. החל מחג הפסח כל מוצרי דנונה עם תוספות יהפכו למוצרים ללא גלוטן באופן קבוע. הסדרה כוללת ארבעה מוצרי יוגורט עם תוספות כגון קורנפלקס ופצפוצי ופל שוקולד

נורית קדוש 09:0107.03.18
שטראוס מרחיבה את מספר המוצרים המתאימים לחולי הצליאק. ל”כלכליסט” נודע כי בהשקעה של 4 מיליון שקל שטראוס מרחיבה את מגוון המוצרים המותאמים לרגישים לגלוטן ומשיקה את סדרת דנונה בר, יוגורט עם תוספות ללא גלוטן. החל מחג הפסח כל מוצרי דנונה עם תוספות יהפכו למוצרים ללא גלוטן באופן קבוע. הסדרה כוללת ארבעה מוצרי יוגורט עם תוספות כגון קורנפלקס ופצפוצי ופל שוקולד.

 

מדובר בהרחבת המהלך עליו הצהירה החברה בשנה שעברה, שבמסגרתו העבירה כ־120 מוצרים למתכון מותאם לרגישים לגלוטן. במסגרת זאת החלה שטראוס לייצר באופן קבוע ופלים, פסק זמן ומוצרים נוספים ללא גלוטן, שבעבר היתה מייצרת רק לקראת חג הפסח.

 

יוגורט שטראוס ללא גלוטן יוגורט שטראוס ללא גלוטן צילום: יח"צ

 

על פי נתוני החברה, בעקבות הגברת המודעות לרגישות לרכיב הגלוטן חלה עלייה משמעותית במספר המוצרים והשירותים הניתנים לקהילה זו. "ממחקרים שערכנו בשטראוס עולה כי נכון לעכשיו כ־10% מהאוכלוסייה בישראל מנהלים תפריט מלא ללא גלוטן. לכן העולם הקולינרי ככלל, וחברות המזון בפרט, פועלות למציאת דרכים להתאים את עצמן לקהל ההולך וגדל הנמנע מגלוטן, ולהגדיל את מגוון המוצרים נטולי הגלוטן", אמר אלי איצקין, מנכ”ל מחלבות שטראוס. “שיווק המבוסס על קהילות צרכנים שונות מנחה אותנו בפיתוח המוצרים שלנו”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x