$
פרסום ושיווק

שופרסל החלה למתג את סניפי ניו־פארם: "ניו פארם מקבוצת שופרסל”

בכניסה לסניפים הוצבו שערים מבלונים בצבעי אדום־לבן המאפיינים את הלוגו של שופרסל ושל ניו־פארם, ועליהם הכיתוב “ברוכים הבאים”

נורית קדוש 08:4829.01.18

חודש אחרי השלמת העסקה לרכישת ניו־פארם, החלה שופרסל למתג חלק מסניפי ניו פארם בשם “ניו־פארם מקבוצת שופרסל”, כך נודע ל”כלכליסט”.

 

 

 

בכניסה לסניפים הוצבו שערים מבלונים בצבעי אדום־לבן המאפיינים את הלוגו של שופרסל ושל ניו־פארם, ועליהם הכיתוב “ברוכים הבאים”.

 

בתוך הסניפים המדפים זכו לסידור חדש, ובעיקר בולטת עמדת המבצעים Top Six, שבה מוצעים שישה מוצרים אטרקטיביים במחירים מוזלים במיוחד. זו מקבילה של Super Five של שופרסל, המציעה מדי שבוע חמישה מוצרים במחירים מוזלים בעמדה ייעודית.

 

“בחודשים הקרובים נעסוק בלימוד וניתוח המצב הקיים ברשת ובהכנת סדר התנהלות חדש”, אמר מנכ”ל קבוצת שופרסל איציק אברכהן לפני כשבועיים. לדבריו, רק לאחר ביצוע ההתאמות הנדרשות לאורך המחצית הראשונה של השנה, תצא הרשת במהלך מיתוג מחדש ותשיק שם חדש ומותג פרטי ייעודי. השבוע צפוי להיכנס אורי ורטמן לתפקיד מנכ”ל ניו־פארם ולהוביל את התהליך תחת אברכהן. בכוונת שופרסל לבחון את הסכמי הסחר של ניו־פארם עם הספקים ולדרוש להתאים את מחירי הקנייה לאלה של שופרסל, שמכירותיה מסתכמות ב־12 מיליארד שקל בשנה.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x