$
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

שופרסל החלה למכור קולה תחת המותג הפרטי

הבקבוקים הראשונים הגיעו לסניפים והחברה מגייסת את העובדים לפרסום המותג; המהלך - במסגרת אסטרטגיית החברה להפעיל את המותג הפרטי שכבר חולש על 21% ממכירות הרשת

נורית קדוש 11:1425.08.17
שלושה חודשים לאחר חשיפת "כלכליסט" לפיה שופרסל תשיק במהלך הקיץ משקאות קולה תחת המותג הפרטי, הגיעו הבקבוקים הראשונים לסניפים. שופרסל מגייסת בשלב הראשון את עובדיה לרכישת המשקאות והפצתם. במכתב ששלח סמנכ"ל הסחר אורי קילשטיין לעובדי שופרסל כתב

כי "השקת משקאות הקולה והדיאט קולה תחת מותג שופרסל הוא צעד נוסף במאמצים שלנו להציע ללקוחותינו חלופות איכותיות למותגים בפחות כסף, גם כשמדובר בתחום שנשלט כמעט לחלוטין על ידי גורם אחד".

 

 

 

קילשטיין הוסיף כי שופרסל מציעה להשתחרר מההרגל לצרוך מותגים המובילים. העובדים שקיבלו רביעיית בקבוקים, הוזמנו להעלות תמונות משפחתיות עם המשקאות החדשים ברשתות החברתיות, והתמונה שתזכה להכי הרבה לייקים תזכה את העובד בסופשבוע זוגי. במקביל יוצאת שופרסל בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהיקף של מעל 2 מיליון שקל, באמצעותו היא מציעה לציבור "להתרענן ממותגים" ובו היא ממשיכה את האסטרטגיה השיווקית שלה תחת המסר "אותה הרעננות, ללא המותג, פחות כסף".

 

 

המוצר החדש המוצר החדש צילום: יח"צ

 

אחרי שנגסה בנתחי השוק של תנובה ואסם, מנסה שופרסל לגרוף חלק ממכירות החברה המרכזית למשקאות. המהלך במסגרתו חודרת שופרסל לשוק המשקאות הלא אלכוהוליים מתבצע באמצעות השקת משקאות קלים מוגזים, מיצים ומים מינרלים תחת המותג הפרטי. מדובר במהלך מקיף הכולל ייבוא משקאות קולה וקולה זירו מקונצרן אולקר הטורקי, מים מינרלים איטלקיים של מותג סנטה אנה וכן פיתוח מיצים באמצעות חברת גניר הישראלית. החלטת שופרסל להיכנס לתחום המשקאות עולה כאמור בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול עם המותג הפרטי שכבר חולש על 21% ממכירות הרשת בכל קטגוריות המזון ובראשן תחליפי החלב לתינוקות, החיתולים, הבשר והחלב.

 

 

 

תחום המשקאות הלא אלכוהליים גלגל בשנה החולפת 2.7 מיליארד שקל שנחלקו בעיקר בין שלוש חברות מהגדולות בשוק המזון. שוק משקאות הקולה והדיאט קולה נשלט על ידי החברה המרכזית למשקאות המחזיקה כ-89% ממכירותיו, שוק המיצים הלא מוגזים נשלט אף הוא על ידי חברה זו עם 39.9% מהמכירות, והמים המינרלים נשלטים על ידי יפאורה עם 53.7% מהמכירות.

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסר כי "בשנים האחרונות הוכחנו כי המותג הפרטי שופרסל הוא כלי אסטרטגי אשר מביא להפחתת יוקר המחיה בישראל, אשר זוכה לאהדה צרכנית רבה ומביא לשינוי הרגלי הצריכה בקרב מיליוני ישראלים., אנו רואים כי קהל הלקוחות מאמין לנו והגיעה העת להיכנס אף לקטגוריה ייחודית זו ולהציע לצרכן הישראלי תחליף למותג בדמות מוצרי שופרסל. החברה השקיעה בפיתוח משקאות הקולה משאבים רבים ואני מזמין את הציבור לטעום בעצמו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x