$
פרסום ושיווק

שופרסל נכנסת לקטגוריית הבשר הטרי עם המותג הפרטי

הבשר מיובא מארגנטינה באמצעות חברת נטו; הרשת מתחייבת כי מחירו יהיה נמוך ב-10%-30% מהמחירים כיום

נורית קדוש 12:3717.08.15

בהמשך לחשיפת "כלכליסט", משיקה שופרסל בשר טרי תחת המותג הפרטי. המהלך יוצא לדרך אחרי החדרת המותג הפרטי לתחום החלב  והחיתולים.

 

הבשר, המיובא באמצעות חברת נטו שבשליטת דודי עזרא, מוטס מארגנטינה לישראל. הרשת מתחייבת כי מחירו יהיה נמוך ב-10%-30% מהמחירים הקיימים כיום.

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: shutterstock

 

בין נתחי הבשר הטרי שיימכרו ימכרו תחת המותג הפרטי שופרסל סטייק אנטריקוט, צלעות טרי, כתף, צלי כתף, פילה מדומה, שריר הזרוע וצוואר טרי לבשר טחון. כל המוצרים בכשרות הרבנות הראשית, כשר וכשר חלק.

 

על פי הערכות בשופרסל, היקף שוק הבשר הטרי עומד על 20 אלף טונות ובהיקף כספי של מיליארד שקל בשנה. השוק נשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים דומיננטיים, תנובה ודבאח מחזיקים ב-80% מהשוק.

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "מוצרי הבשר מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ובפרט לקראת חגי תשרי. הכניסה לקטגוריית הבשר עם מוצרי המותג הפרטי תשפיע לטובה על אפשרויות הבחירה של ציבור הצרכנים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x