$
פרסום ושיווק

שופרסל מציבה תחרות לסופר-פארם: השיקה מותג פרטי לחיתולים

מחיר חיתולי שופרסל בייבי שייוצרו במפעלי בייביסיטר בצפון הארץ יעמוד על 31.90 שקל - נמוך במעט מחיתולי בייבי לייף של סופר-פארם

נורית קדוש 14:1809.12.14

במסגרת הרחבת המותג הפרטי, השיקה הבוקר שופרסל חיתולים חד פעמיים של חברת החיתולים בייביסיטר, תחת המותג שופרסל בייבי. מחירם של החיתולים החדשים יעמוד על 31.90 שקל, מחיר נמוך במעט מזה של חיתולי לייף בייבי שהשיקה סופר פארם לפני כשנה כמותג הפרטי של הרשת. אמנם מדובר במחירים נמוכים ביחס למחיר הקטלוגי של מותגי הפרמיום פמפרס של חברת 'פרוקטר אנד גמבל' והאגיס של חוגלה קימברלי, אך מבצעי ההנחות הקבועים בקטגוריה מצמצמים את הפער לאחוזים בודדים.

 

בהתאם לנהוג בקטגוריה, מחיר חיתול בודד של שופרסל משתנה בהתאם למידת החיתולים, שכן ככל שהמידה עולה בהתאם לגיל ולמשקל הילד, כך יש פחות חיתולים באריזה. כך לדוגמא, מידה 3 מכילה 54 חיתולים כך שהמחיר ליחידה הוא 59 אגורות, אך ומידה 6 מכילה רק 30 יחידות ומחיר ליחידה הוא 1.06 שקלים.

 

 צילום: שאטרסטוק

 

חברת DPL, יצרנית חיתולי BabySitter אשר הרחיבה לאחרונה את מפעליה, הממוקמים בקיבוץ עמיר שבצפון, מייצרת עבור שופרסל את החיתולים, זאת בשונה מסופר פארם שבחרה ביצרן בינלאומי, המתמחה בחיתולי פרימיום. ברשת מציינים כי החיתול מיוצר מחומרים איכותיים במיוחד ונמצא מנצח בכל פרמטר במבחני הספיגה השונים. עוד נמסר כי לחיתול אלסטיות כפולה, מותנית גמישה וצדדים אלסטיים במיוחד להתאמה לגוף התינוק, פד ספיגה אנטומי המאפשר ספיגה מקסימלית לכל אורך החיתול, דפנות כפולות עם 3 פסי חיזוק לאטימה מלאה ורכיבי בד רכים לתחושה נעימה ויבשה לתינוק.

 

חיתולי שופרסל בייבי חיתולי שופרסל בייבי צילום: יחצ שופרסל

 

בשופרסל מציינים עוד כי על פי הערכות של גודל השוק, היקף שוק החיתולים החד פעמיים עומד על 620 מיליון שקל בשנה ונשלט על ידי שני שחקנים דומיננטיים, חוגלה עם נתח של 66% ודיפלומט עם נתח של 23%.

 

לדברי איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל אמר היום: "שופרסל קשובה לרחשי הציבור, מתאימה עצמה לרוח התקופה ופועלת להורדת יוקר המחיה בתחום המזון ומוצרי הצריכה באמצעות הורדות מחירים, הרחבת אלטרנטיבות למוצרים הממותגים באמצעות המותג הפרטי וייבוא ישיר של מוצרים מחו"ל".

 

שופרסל רואה את המותג הפרטי ככלי אסטרטגי במענה ליוקר המחיה בישראל בתחום המזון. אנו מתכננים להרחיב את החדירה לקטגוריות נוספות ובכך להוזיל את סל המוצרים לצרכן באופן משמעותי תוך שמירה על רמת איכות מוצרים גבוהה כמו של המוצרים הממותגים. הכניסה לקטגוריית החיתולים ושיתוף הפעולה עם חברת DPL הינו חלק ממדיניות החברה לתמוך בתעשייה מקומית ובספקים קטנים ובינוניים. בשנת 2015 ניכנס לקטגוריות נוספות משמעותיות עם המותג הפרטי".

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", אברכהן מקדם כניסת שופרסל לקטגוריית החלב באמצעות ייבוא וייצור מוצרים בסיסיים במחלבות קטנות דוגמת רמת הגולן וגד.

 

ברשת החלו לקיים סקרים צרכניים לבחון נכונות קניית מותג פרטי בקטגוריית החלב. עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL, מסרה כי: "שופרסל מביאה לצרכנים בשורה משולשת, מותג חיתולים פרטי המיוצר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, הצעת ערך פשוטה ואטרקטיבית, תוך אמונה בתעשייה המקומית וחיזוקה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x