$
פרסום ושיווק

טיים ורנר משקיעה 36 מיליון דולר בחברת מייקר סטודיוז שבראשות ינון קרייז

בעקבות ההשקעה תחזיק ענקית התקשורת ב־25% מהמניות של מייקר סטודיוז, שעוסקת בהפקה ושיווק ביוטיוב

רותי לוי 08:2825.12.12

טיים ורנר, ענקית התקשורת והבידור השנייה בגודלה בעולם, השקיעה כ־36 מיליון דולר בחברת מייקר סטודיוז (Maker Studios), חברת התוכן הדיגיטלית שבראשה עומד ינון קרייז. בעקבות ההשקעה תחזיק טיים ורנר ב־25% מהמניות של מייקר סטודיוז.

קרייז, בעברו יו"ר ומנכ"ל חברת אנדמול (חברת התוכן וההפקות ההולנדית שמחזיקה, בין היתר, בזכויות לתוכניות "האח הגדול", "אחד נגד מאה", "אל תפיל את המיליון" ועוד) ובן טיפוחיו של המיליארדר חיים סבן, ביצע בעצמו השקעה פרטית במייקר סטודיוז בחודש אוגוסט.

 

מייקר סטודיוז מציעה שירותי הפקה, שיווק, הפצה וייעוץ על פלטפורמת יוטיוב. כיום יש לחברה יותר מ־2 מיליארד צפיות בחודש בכ־5,000 ערוצים ורשומים בה כ־140 מיליון מנויים. משקיעים נוספים בחברה הם אליזבת' מרדוק, בתו של איל התקשורת רופרט מרדוק, וקרנות ההון סיכון GRP ו־Greycroft Partners.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x