$
קצרים

הסתיים המכרז: באומן בר ריבנאי זכה בתקציב ישראכרט

תקציב הפרסום של החברה, מקבוצת בנק הפועלים, עמד על כ-6 מיליון דולר ב-2010 במחירים ריאליים; באומן בר ריבנאי גבר על אדלר חומסקי ורשבסקי & גריי וגלר נסיס, הגיעו אף הם לגמר

שלי פריצקר 10:5331.08.11

תקציב הפרסום של ישראכרט, מקבוצת בנק הפועלים, עבר לבאומן בר ריבנאי. היקף התקציב עמד על כ-6 מיליון דולר ב-2010 במחירים ריאליים, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. המשרד גבר על גיתם BBDO ואדלר חומסקי ורשבסקי & גריי, שמטפלים בתקציב הפועלים, וגלר נסיס שהגיעו לגמר.

 

התקציב

טופל במשך כעשור על ידי שלמור אבנון עמיחי, אך כניסתו של יגאל ברקת לפני כשנה לתפקיד סמנכ"ל השיווק החדש של ישראכרט, במקומו של משה לבנת שכיהן בתפקיד כ-12 שנים, אותת על כך שהתקציב עומד להחליף ידיים.

 

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראכרט: "בתום הליך מכרז ממושך שנמשך שלושה חודשים החליטה הקבוצה לבחור במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי להיות משרד הפרסום החדש שלה. אני מאחל למשרד ולצוות הרבה הצלחה בעבודה המשותפת ומקווה לשותפות פורייה וארוכת טווח. בנוסף אני מבקש להודות למשרדים האחרים שהשתתפו במכרז על העבודה הרצינית והמושקעת שהוצגה בפנינו. אני גם מבקש להודות בהזדמנות זו למשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי על הצלחות ופריצות דרך רבות ועל שותפות ארוכת שנים".

 

המכרז התנהל בארבעה שלבים. בשלב הראשון הוצג למשרדים בריף; בשלב השני הציגו המשרדים את יכולותיהם בפני צוות המכרז; בשלב השלישי הציגו המשרדים פרזנטציה שנתנה מענה לבריף; בשלב הרביעי הגישו המשרדים הצעות מסחריות. בכל אחד מהשלבים דירגו חברי צוות המכרז באופן דיסקרטי את המשרדים לפי מפתחות שנקבעו מראש.

במהלך המכרז, הודיעה ישראכרט לכל המשרדים המתמודדים שהמשרדים שלא יזכו יתוגמלו בסך של 70 אלף שקל כל אחד בגין הוצאותיהם להכנת הפרזנטציות. צעד זה, שאינו מהנהוגים בשוק ולא נכלל בתנאי המכרז, נועד להביע את הערכת ישראכרט לעבודה ולהשקעה של המתמודדות.

 

דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט, ככל הנראה רצה להמשיך את ההפרדה בין תקציב האשראי לתקציב הבנק, ולכן לא בחר בגיתם BBDO או אדלר חומסקי. זאת לעומת בנק לאומי, שגם תקציב הבנק וגם לאומי קארד שלו נמצאים בידי מקאן אריקסון ויהושע TBWA, שמטפל גם בדיסקונט וגם בכאל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x