הלנצ'יה אפסילון עומדת מאחורי קמפיין "האלגנטיות"
אם גם אתם הגדרתם מהי אלגנטיות באתר מיוחד, יש לכם סיכוי לזכות בלנצ'יה אפסילון
אם תהיתם מה עומד מאחורי קמפיין "האלגנטיות", אז הנה התשובה: הרכב החדש לנצ'יה אפסילון של חברת סמל"ת שיושק בישראל בחודש הקרוב.
בימים האחרונים עלה ב-ynet, בערוץ 2 ובתחנות הרדיו מהלך פרסומי הקורא לגולשים להגדיר מהי "אלגנטיות" עבורו באתר ייעודי בשם elegancereborn.co.il,
על המהלך אחראים משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-Say, וההשקעה בו עומדת על 2 מיליון שקלים.
המותג לנצ'יה הושק מחדש בישראל בקיץ שעבר עם רכב הדלתא טורבו, אחרי שנים של היעדרות מהשוק הישראלי.
חברת סמל"ת היא יבואנית אלפא רומאו, פיאט, אבארט ולנצ'יה.