$
קצרים

טיב טעם יוצאת בקמפיין רחב היקף לרגל "חודש היין והאלכוהול"

בין השאר, תפעיל מעל 100 מוניות שירות ממותגות, בעיקר ברחבי גוש דן. היקף ההשקעה - כ-1.5מיליון שקל

שירות כלכליסט 10:5112.12.10

טיב טעם תצא במהלך חודש דצמבר, בפעילות קולינרית, שתתמקד ביין ואלכוהול בכל סניפי הרשת. הפעילות תלווה, בין היתר, בקמפיין נייד באמצעות מוניות שירות -זוטובוסים (זוז + אוטובוסים), במסגרתו ימותגו מוניות שירות של קו 4 וקו 5, תחת הכותרת: "טיב טעם - חודש היין והאלכוהול". היקף ההשקעה

במהלך כ- 1.5 מיליון שקל.

 

הקמפיין יכלול גם פרסום אינטנסיבי באתרי אינטרנט מובילים, הפונים לצעירים ולאוהבי יין ואלכוהול, עיתונות יומית, מגזינים, עיתונות מקומית, שידורים בערוץ 9 , פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.

 

במסגרת פעילות "חודש היין והאלכוהול" תשווק רשת טיב טעם מוצרי יין ואלכוהול איכותיים ובלעדיים בייבוא מכל העולם, תצא ב-200 מבצעים אטרקטיביים על מוצרי יין ואלכוהול ואביזרי יין, תקיים טעימות אלכוהול ויין בסניפים, תקיים סדנאות וקורסים בתחום ומפגשים אישיים עם ייננים של יקבי בוטיק ישראלים, תקיים פעילות ענפה נושאת פרסים במדיה החברתית בפייסבוק ועוד.

 

לדברי יוסי שליו, מנהל הסחר והשיווק בטיב טעם: "חודש דצמבר נבחר כחודש היין והאלכוהול, כיוון שהוא חודש רווי חגיגות בכל המגזרים. זהו חודש שמתחיל בחגיגות חנוכה, נמשך בחגיגות הקריסמס ומסתיים בחגיגות הסילבסטר. טיב טעם עונה במובן הזה לדרישות השונות של קהל לקוחותיה הרחב".

 

לדבריו: "טיב טעם בחרה בקמפיין הזוטובוסים (זוז + אוטובוסים) כמדיה פרסומית מתאימה באזור גוש דן בשל היותו כלי הרכב המוביל באזור זה, שבו ממוקמים מקבץ סניפי טיב טעם IN THE CITY".

 

טיב טעם נמצאת בבעלות חגי שלום וקובי טרייביטש וכוללת 28 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של כ- 52,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ- 1,400 עובדים, ורשומה למסחר בבורסה (החל ממאי 2007). הרשת פתוחה 7 ימים בשבוע .

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x