$
פרסום ושיווק

אפי 2010: קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי טפחות זכה בגרנד אפי ובאפי פלטינום

בתחרות הפרסום האפקטיבי זכה הקמפיין של מזרחי טפחות וראובני פרידן בתארים החשובים ביותר. משרד הפרסום אדלר חומסקי מוביל את טבלת הזכיות עם 8 מדליות

מיכל תוסייה כהן 20:0011.07.10

אין הפתעות בתחרות האפי 2010: הקמפיין "להעביר את דביר" של בנק מזרחי טפחות זכה בשני הפרסים החשובים והיוקרתיים ביותר בתחרות - ה"גרנד אפי" וה"אפי פלטינום". פרס "הגרנד אפי" הכתיר את הקמפיין "להעביר את דביר", שיצרו במשרד הפרסום ראובני פרידן, כמהלך השיווק והפרסום של השנה. ה"אפי

פלטינום" הכתיר את הקמפיין כיעיל ביותר להישגים לאורך זמן. מצד שני, מקאן אריקסון גרף בתחרות שלוש מדליות בלבד, לעומת 10 מדליות בשנה שעברה.

 

חלק ממשרדי הפרסום הגדולים, כמו מקאן אריקסון ושלמור-אבנון-עמיחי, נותרו השנה מאחור והותירו את מרכז הבמה בתחרות האפי 2010 למשרדי הפרסום הקטנים יותר. שלמור-אבנון –עמיחי זכו ב- 2 מדליות בלבד, לעומת משרד הפרסום ראובני פרידן, שהצליח בזכות הקמפיין למזרחי טפחות לגרוף בתחרות 6 מדליות. 

 

"להעביר את דביר" היה אחד הקמפיינים המדוברים ביותר בשנה החולפת. הקמפיין אף היה צפוי לגרוף פרסים רבים בתחרות "הקקטוס" של עולם הפרסום הישראלי, אך משרד הפרסום ראובני פרידן החליט לוותר על ההשתתפות בתחרות.

 

מנכ"לית המי"ל, פנינה שנהב, אמרה כי הקמפיין של מזרחי טפחות עמד בכל הקריטריונים של התחרות: אפקטיביות, הלימה גבוהה בין הקריאייטיב לאסטרטגיה ורמת חדשנות גבוהה. "מזרחי טפחות קיבלו את הציונים הטובים ביותר בכל שלושת הפרמטרים האלו" אמרה שנהב,

 

משרד הפרסום אדלר חומסקי מוביל את טבלת הזכיות בתחרות עם 8 מדליות. 4 מהן זהב, 2 מדליות כסף ו-2 ארד. אחת ממדליות הזהב הינן של החברה הבת של המשרד, טריו. ראובני פרידן זכו כאמור בתחרות בשש מדליות. גיתם BBDO במקום השלישי בטבלת הזכיות עם 4 מדליות.  

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x