$
פרסום ושיווק

בזק רכשה את ברייק הזהב בגמר "האח הגדול"

החברה תשלם עבור פרסומת של 45 שניות יותר מ־50 אלף דולר. רכישת הברייק אינה חלק מהחסות הכוללת שנתנה החברה לתוכנית, שמוערכת ב־1.8 מיליון שקל

מיטל זדה 09:2707.12.08

לאחר שנתנה את החסות המרכזית לתוכנית "האח הגדול", רכשה בזק גם את ברייק הזהב שישודר בגמר התוכנית בעוד כשבועיים. כך נודע ל"כלכליסט".

 

עוד נודע כי בזק תשלם סכום המוערך ב־50 אלף דולר לחצי דקת פרסומת. בפרק הגמריוכתר הזוכה בתוכנית הריאליטי ויקבל מיליון שקל.

 

בזק,

שהיא גם נותנת החסות העיקרית של התוכנית, תשדר בברייק הזהב פרסומת אחת של 45 שניות, שצולמה במיוחד לצורך התוכנית. רכישת ברייק הזהב אינה חלק מהחסות הכוללת שנתנה החברה לתוכנית, שמוערכת ב־1.8 מיליון שקל, אלא תוספת לה. לשם השוואה, בנק דיסקונט שילם עבור חבילת פרסום כוללת ל"הישרדות" תמורת 1.5 מיליון שקל לכל העונה, כולל ברייק הזהב בגמר. שטראוס שילמה 300 אלף דולר עבור חבילת פרסום לעונה האחרונה של "כוכב נולד", כולל ברייק הזהב בגמר למותג דוריטוס.

 

הפרסומת היא חלק מקמפיין פרסום חדש שמעלה בזק לציון הלקוח המיליון שלה באינטרנט המהיר. הקמפיין יעלה היום בכיכובו של גידי גוב, והוא ברוח תוכנית הטלוויזיה ומזמין את לקוחות בזק באינטרנט להגריל כרטיס כניסה למסיבת הגמר בבית "האח הגדול", שתתקיים לאחר ההודעה על הזוכה.

 

לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "אנחנו שמחים על החיבור של בזק עם התוכנית שהביאה לחשיפה גבוהה. החלטנו למנף את החשיפה ולחבר אליה את החגיגה האמיתית של בזק".

 

עופר רושה, מנכ"ל חברת מדיה־קום, שרכשה את הברייק, ציין שהחברה זיהתה את הפוטנציאל שטמון בתוכנית. "כבר בשבועות הראשונים לשידורה סגרנו עבור בזק את ברייק הזהב בגמר", הוא מספר.

 

תוכנית "האח הגדול", מבית קשת, זכיינית ערוץ 2, שברה שיאי צפייה במהלך עונתה הראשונה. בענף הפרסום צופים שפרק הגמר ישבור את שיאיה ויגיע לרייטינג של כ־40%. התוכנית אף הצליחה לעבור כמה פעמים 30% רייטינג.

בדומה לפרקי גמר של תוכניות מצליחות, תדרוש קשת עבור הפרסום בפרק הגמר של "האח הגדול" פרמיה של לפחות 15% יותר מהמחירון הרגיל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x