סגור
צחי אבו איש עסקים אשדוד ארנה 2
צחי אבו איש עסקים אשדוד ארנה 2 (צילום: לירון אטדגי )

ארי נדל"ן: ההכנסות עלו, השיערוכים תרמו לשורה התחתונה

החברה של צחי אבו - ארנה גרופ בשמה הקודם - סיימה את המחצית עם הכנסות מדמי שכירות נטו של 24.8 מיליון שקל, לעומת 20.4 מיליון שקל במחצית המבילה - השערוכים תרמו 16.5 מיליון שקל, החלק העיקרי ברווח הנקי

ארי נדל״ן שבשליטת צחי אבו סיימה את המחצית הראשונה של 2022 ברווח נקי של 17.5 מיליון שקל. 16.5 מיליון שקל מהסכום נבעו משערוכים של נכסי הנדל"ן שלה.
החברה שפועלת בתחום הנדל"ן המניב מחזיקה בשני מרכזי קניות גדולים: סטאר סנטר באשדוד וקניון ארנה בנהריה - ארי הגדילה את ה-NOI שלה (הכנסה מדמי שכירות נטו) מ-20.4 מיליון שקל במחצית המקבילה בשנה שעברה ל-24.8 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2022.
ארי נדל"ן שנקראה ארנה גרופ עד לאחרונה, השלימה ביולי רכישת של 25% ממניות סטאר סנטר מידי הפניקס, שהיתה השותפה שלה בנכס, תמורת 315 מיליון שקל וכיום היא מחזיקה במלוא הבעלות בנכס.
עיסקה מהותית נוספת היתה מכירה שביצעה חברת הבת של ארי אס.אל.אס שמכרה לקרן JTLV וקבוצת פישר ברונפמן, 50% מאחזקותיה במחזיקי אשדוד והקמת חנות איקאה לפי שווי חברה של 450 מיליון שקל. החברה רכשה גם 83% מקניות MY MALL בלימסול יחד עם דורסל הבורסאית תמורת 44 מיליון אירו (עבור 83%).
יו״ר החברה משה קראדי אמר כי "לאחר מכירת פעילות שאינה בליבת העסקים ובניית מטה איכותי מצומצם ויעיל, המשיכה החברה בפיתוח והשקעות בתחום פעילותה העיקרי. במחציתה השניה של שנת 2022. בה מתוכננים תהליכי פיתוח נוספים, צמיחה ומימוש התוכנית האסטרטגית״.