סגור
מזוודה מזוודות טיסה סודות החופשה 1

מסועי המזוודות לא עבדו, יותר מאלף נוסעים נתקעו בנתב"ג

נוסעים שנחתו בנתב"ג דיווחו כי לא הצליחו לקבל את המזוודות שלהם במשך יותר משעתיים, חלקם אפילו חיפשו את המזוודות מחוץ לטרמינל. ככל הנראה העיכובים בפריקה ובהעמסה לא נבעו מתקלה. "החלטנו לצאת בלי המזוודות", סיפר אחד הנוסעים, "לא רצינו להסתבך בדרך הביתה לפני השבת"

בשיא חופשת הקיץ, יותר מאלף נוסעים שנחתו בנתב"ג לא הצליחו לקבל את המזוודות שלהם בשדה התעופה. נוסעים שנחתו בסביבות השעה 11:30 דיווחו ל-ynet כי המסועים שאמורים לפזר את המזוודות מהטיסות השונות לאנשים לא עבדו - אולם ככל הנראה לא מדובר בתקלה. רק אחרי יותר משעתיים החל מסוע אחד לעבוד.
הראל כהן מרעננה סיפר כי "יש פה מאות אנשים ליד כל מסוע והם פשוט לא עובדים". כהן ששב מחופשה משפחתית ברודוס, הוסיף כי רק לאחר כמעט שעה של המתנה הודיעו לנוסעים כי יש עיכובים וכי ברשות שדות התעופה מתנצלים על כך.
לדברי כהן, "יש פה אנשים שחושבים שאולי זו שביתה". עם זאת, בוועד העובדים של רשות שדות התעופה אמרו כי לא פתחו בעיצומים.
נוסעים תועדו מנסים להגיע בכוחות עצמם לאזור הפריקה של המזוודות. כמה נוסעים סיפרו גם שפקידות של רשות שדות התעופה עזבו את דלפק המודיעין בטרמינל בגלל שצעקו עליהן.
רפי זיסמן מעין ורד חזר עם משפחתו מנאפולי. "כלום לא זז, התנצלו ברמקולים על התקלה והעיכוב אבל זה נורא. אנחנו מאות כאן ומאז לא מודיעים לנו כלום כמו מתי היא תסתיים", הוא אמר.
רוני מהוד השרון ששב מגיאורגיה סיפר שהוא ממתין בשדה כבר כמעט שעתיים ושלח את בתו שבאה לאסוף אותו חזרה הביתה. "שחררתי אותה כי הבנתי שזה ייקח זמן, אנחנו ניקח מונית", הוא אמר. "הגענו לטרמינל והמסמכים פשוט עמדו. באל על הציעו לנו לא ללכת הביתה בטענה שיהיה קשה לנו אחר כך להשיג את הדברים שלנו, אז אנחנו מחכים למרות שאף מסוע לא עובד".
ברוך רובין ששב מרומא סיפר כי הוא ובני משפחתו החליטו לעזוב את השדה ללא המזוודות. "יש פה בלגן רציני, הרבה צעקות, לכן החלטנו לצאת בלי המזוודות כי אנחנו לא יודעים מתי זה יסתיים. אנחנו לפני שבת ולא רצינו להסתבך בדרך הביתה".
מדוברות רשות שדות התעופה נמסר: "יש עיכוב זמני בפריקה והעמסת מזוודות. הנושא בטיפול וצפוי להיפתר בזמן הקרוב".