סגור
הדס קליין ב בבית המשפט הבוקר
הדס קליין בבית המשפט, הבוקר (צילום: עמית שאבי)

שרשרת לאמנדה מילצ'ן, "מתנות נפלאות" לפאקר: העימות בין קליין לסנגור

עו"ד חדד ניסה להוכיח כשלים בתיק 1000, בדיון שהפך יצרי במיוחד. לטענתו, אישור היועמ"ש לחקירת המתנות ניתן רק אחרי שקליין נשאלה עליהן, ועדותה הסופית שוכתבה. התובע שלל את הדברים. כשקליין נשאלה מדוע לא כתבה לשרה על הצמיד שרכש לה פאקר ב-42 אלף דולר, היא השיבה: "כי זה מזעזע"

חקירתה הנגדית של הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, ומי שמשמשת כעדה המרכזית בפרשת המתנות (תיק 1000) של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, החלה היום (ג'). את החקירה מנהל סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד. אתמול תמה עדותה הראשית בתיק, ובסיומה חזרה והדגישה כי העידה אמת - בניגוד לאינטרסים שהיו לה לטענתה.
עו"ד חדד צפוי לחקור את קליין למשך כעשרה דיונים, שבהם יטען בין היתר שנתניהו ורעייתו הן שתי ישויות משפטיות נפרדות - ולכן אין לייחס לנתניהו טענות כנגד אשתו. במענה לכתב האישום טען חדד כי המתנות שינתנו לבני הזוג הן לא טובות הנאה, ובמהלך חקירתו הנגדית היום הוא הטיח בקליין האשמות קשות - ולא פעם הגיעו השניים לטונים גבוהים.

דיווח חי דקה אחר דקה


15:30 תמה העדות להיום.

15:20: "שרה ביקשה שאצהיר שאנחנו חברות, לא יכולתי"
בהמשך להודעות הלבביות שהציג בין קליין לשרה נתניהו, עו"ד חדד הסביר כי לא מעניינות אותו כוונותיה האמיתיות של קליין אז - אלא "מה משפחת נתניהו ראתה". לדבריו, "לא מעניין אותי אם אתם תולים תמונות שלהם כשהם באים, אלא המצג שהצגתם להם, של שותפות אמת". הוא הציג כיצד קליין חיזקה את שרה במשפט מני נפתלי, ושאל את קליין: "הגברת נתניהו חשבה שהיא קרובה אלייך מספיק כדי שתגיש תצהיר שאתן חברות?".
קליין: "היא פנתה אליי, אני לא יודעת מה היא חשבה".
השופט: "האם יכול להיות שפנתה אלייך מכיוון שמדובר ביחסי חברות קרובים?".
קליין: "לא יודעת אם ככה היא הרגישה. זה היה תועלתני מאוד מצידי אם הייתי חותמת. הבנתי שזה יכול לסייע לה במשפט, אני לא יודעת מה היא רצתה שאכתוב. ייתכן שהיא הרגישה חברה שלי, אבל הסברתי לה שאנחנו לא חברות ברמה כזו. יש פער, ההיכרות שלנו היא מהיחסים עם מילצ'ן. לא יכולתי לחתום לה".
לאחר מכן הציג חדד לקליין כיצד שלחה לשרה נתניהו הודעה בליל בחירות 2015, שבה כתבה: "חיבוק חם ולב שמח על הניצחון האדיר, באהבה גדולה ושמחת אין קץ". קליין השיבה כי "אולי המילים מוקצנות, אבל שמחתי בשבילם באמת. זה חלק מהעבודה. ארנון בירך אותם והיה מאושר".
14:45: "נוהל הגריסה" ואישור היועמ"ש
עו"ד חדד טען כי על אף שחוקרי המשטרה שאלו את קליין כבר בחקירתה הראשון על המתנות, אישור היועמ"ש לחקור את הנושא התקבל רק חודשיים לאחר מכן. התובע השיב שזה לא נכון, אך חדד המשיך וטען כי "זו הסיבה שפעלו בחקירה הזו כל-כך מוזר" (החקירות לא הוקלטו, ג"מ). קליין, מצידה, סיפרה כי כשנשאלה אם מילצ'ן ופאקר נתנו לבני הזוג נתניהו מתנות, היא השיבה כי "יעזבו את פאקר בצד, כי הוא קורבן. אבי השיטה הוא מילצ'ן".
לאחר מכן חדד שאל את קליין אם חתמה על עדותה בסוף החקירה, ואם היו תיקונים כלשהם שביקשה. לדברי קליין, "היו תיקונים של טעויות כתיב. תיקנו והדפיסו מחדש. (מדובר בנוהל מקובל בחקירות, ג"מ)". עו"ד חדד שאל אם ביקשה למחוק מילים או להוסיף סיפורים שלמים לעדותה, והיא השיבה כי "אני לא זוכרת שהוספתי סיפורים שלמים. הנוסח סופי שעליו חתמתי היה מקובל עליי. את הגרסה שקדמה לתיקונים קרעו".
חדד פנה לשופטים: "זה דבר חמוד מאוד. אין הקלטות של האירוע, ובהודעה הכתובה יש נוהל שמתקנים וגורסים גרסאות קודמות. אני רוצה שהתביעה תביא את הגרסאות הקודמות של העדויות. למדנו על נוהל הגריסה רק בדיעבד. מדובר בעדות שבה התעצבה הגרסה המפלילה, והיא שוכתבה ונגרסה".
השופטת: "היא עשתה תיקוני הגהה ותיקנה. זה בדרך כלל מה שקורה".
חדד: "רוב התמלילים הם תיקונים לאחר החקירה".
התובע: "אני לא משוכנע שמה שאתה אומר זה נכון".
חדד: למה אתם כשאני מדבר? דרך ארץ. כל החקירה מתוקנת לעייפה. אם יש הקלטה זו ראייה, אבל החקירה הראשונה והשנייה לא הוקלטו".
השופטים לא התרשמו מהטענות, וחדד התעקש שהתביעה תבחן אם קיימות גרסאות קודמות של עדויותיה של קליין והאם אכן היה "נוהל לגריסה".
14:00: "צמיד ב-42 אלף דולר? לא כותבים דבר כזה"
עו"ד חדד שאל את קליין על הצמיד שהעידה שפאקר רכש לשרה נתניהו, שעלותו כ-42 אלף דולר. חדד שאל את קליין מדוע לא כתבה לשרה על הצמיד, והיא השיבה: "לא כותבים כזה דבר. זו מתנה שפאקר קנה לאשת ראש הממשלה ב-42 אלף דולר. זה מזעזע בעיניי. לא אכתוב לה את זה". לאחר מכן חדד הציג הודעה שבה קליין כתבה לשרה שמילצ'ן מעוניין להעניק לה מתנה קטנה ושאל למה בפעם הזו כן כתבה, והיא השיבה: "זה משהו קטן, סיגרים. בטח היו גם שמפניות".
חדד אמר כי שרה נתניהו קיבלה מסר שכל המתנות ניתנות בשמחה, וקליין השיבה: "בהסתייגות. מציאות חיינו היא כזו. אני עושה את העבודה שלי בשמחה, עושה כל מה שצריך, כולל להיות נחמדה. אני לא יכולה להגיד למילצ'ן 'אני לא מסכימה', כי הייתי הולכת הביתה".
13:40: "שרה אישה טובה, אבל היו שעות קשות"
עו"ד חדד החל לדבר עם קליין על מערכת היחסים שלה עם שרה נתניהו, והיא הבהירה כי "אף פעם לא אמרתי עליה מילה רעה". חדד עקץ, מנגד, כי "כל מי שנמצא באולם עלול לחשוב שיש לך מערכת יחסים אחרת איתה". הוא ציג התכתבויות לבביות ביניהן. בין היתר הציג כיצד החמיאה קליין על נאומו של נתניהו בקונגרס האמריקני ב-2015, אז כתבה לשרה "שולחת אהבה ממרחק גיאוגרפי, אבל מקרבה גדולה בלב".
חדד: "הרגשת אהבה גדולה לשרה?"
קליין: "אין ספק שיש לה תכונות טובות של חמלה. שאבי חלה היא דיברה איתי על זה, וזכרתי לה חסד נעורים. שאני אומרת דרישות מגעילות, זה על הדברים עצמם. אמרתי לשרה שאנחנו לא באמת חברות. לא הרגשתי קרבה גדולה בלב, כתבתי ככה כי הייתי צריכה לכתוב. לא שיקרתי. אתה מבין היטב שזו העבודה. גם ארנון היה 'צבוע', כי דקה אחר כך היינו צוחקים שאין מה לעשות, שזו ראש הממשלה ואסור להגיד לא. אין ספק שהיא אישה טובה, ולצד זה היו שעות קשות".
חדד: "הרגשת אליה אהבה?".
קליין: "לא".
13:20: הדעות הפוליטיות של קליין
עו"ד חדד הציגה בפני קליין כתבת פרופיל שפורסמה ב-ynet על קליין תחת הכותרת "האישה שיודעת הכול: אשת הסוד שעלולה לסבך את נתניהו". חדד הזכיר שבכתבה מוצגים עמדותיה של קליין, ושאל: "אפשר לומר שאת לא תומכת בנתניהו פוליטית?".
קליין: "ראיתי שפילבר הזכיר בעדותו בבית המשפט שמילצ'ן נמצא בצד השמאלי של המפה, ואמרת לו 'מה זה רלוונטי לתיק?'. אני גאה בשורשים שלי, הוריי היו חברי מפלגת העבודה. לא קיים איש במדינה בלי דעה פוליטית. אתה לוקח אותי למקומות שמזעזעים אותי. יש לי דעות, אבל מעולם לא נתתי לזה להשפיע לשום כיוון. אני חושבת שבנימין נתניהו מנהיג דגול, תמיד אמרתי. אתה מייחס לי דברים שאני לא מוכנה להם, ולא נעים לך לשמוע את התשובה. לא עשיתי דבר בגלל מחשבה פוליטית זו או אחרת. אני צריכה להגיד לך למי הצבעתי בבחירות? עם כל הכבוד. שרה הרימה טלפון לארנון כדי לוודא שכולם מצביעים לנתניהו".
לאחר מכן חדד התעכב על רשימת האנשים שקליין עוקבת אחריהם בטוויטר, ובהם כתב המשפט אביעד גליקמן והעיתונאית העצמאית אורלי בר-לב. לאחר מכן אמר לחדד שהיא עוקבת אחרי פוליטיקאים כמו יאיר גולן ואהוד ברק, ולא אחר חברי האופוזיציה. "אני אישה עם דעות משלי", השיבה. "אם בן גביר רושם משהו נורא, או סמוטריץ' מזעזע בעיניי, מותר לי".
עו"ד חדד הסביר: "יש פה אדם נגד אדם פוליטי, ודעותיה של קליין חשובות". קליין הוסיפה שנאלצה לבטל את חברותה במפלגת העבודה, מכיוון שעו"ד בעז בן צור - סנגור נוסף של נתניהו שבעבר ייצג אותה - המליץ לה לעשות זאת.
13:00: הציור של בנו של מילצ'ן - והשמפניות
עו"ד חדד הציג הודעות ששרה נתניהו שלחה לקליין, ובהם מסרה דרישת שלום לאמנון ואמנדה. "אני לא רואה שהיא שואלת על בקבוקי שמפניה", אמר. קליין השיבה: "למעט הודעה אחת של שמפניות שהבעתי תרעומת עליה למילצ'ן וביקשתי שלא ישלחו הודעות כאלה יותר, הבקשות היו טלפוניות". גם בעדותה הראשה אמרה קליין כי הבקשות לשמפניות וסיגרים היו טלפוניות, ושהתרעמה על הודעת SMS אחת שהייתה כתובה.
עו"ד חדד המשיך להציג הודעות של שרה לקליין. באחת ההודעות כתב קליין לשרה: "שמחתי מאוד להיפגש ולראותך אתמול, כתמיד", ושלחה ציור שצייר בנו של מילצ'ן. "אלה יחסים כמעט משפחתיים", טען חדד.
קליין השיבה בכעס שבאותו מועד הביאה בקבוקי שמפניות לשרה, ואמרה: "אתה מיתמם כנראה, או יודע. אני עובדת עם אנשים שחשובים לארנון ואני לא יכולה להיות נבזית ולא נעימה. זו חלק מההתנהלות שלנו מול משפחת נתניהו ומול אנשים אחרים שאני לא מתה עליהם. זו הפרנסה שלי, אני עובדת של ארנון. חשוב לו שנהיה נחמדים לבני הזוג".
קליין ציינה כי מילצ'ן אכן ביקש ממנה לשלוח את התמונה, ואמרה "לפעמים שולחים דברים כאלו לאנשים שהוא אוהב. יכול להיות שהוא ביקש מהילד לכתוב את מה שכתב. שרה מאוד אהבת את הילדים שלו".
12:15: מילצ'ן ביקש לעדכן שכן קיבל מתנות
אחרי שעו"ד חדד הציג את השרשרשת ששרה רכשה עבור אמנדה מילצ'ן, הוא טען שקליין הסתירה זאת מחוקריה במשטרה. כשהשופט שאל את קליין מדוע לא הזכירה זאת בחקירתה, היא השיבה כי "עניתי קונקרטית. אחרת יגידו שזו עדות שמיעה". חדד אמר לקליין שאחרי שמילצ'ן נזכר שכן קיבל מתנות מבני הזוג נתניהו, הוא ביקש ממנה לעדכן בכך את החוקרים. קליין העידה שכך עשתה, אך ציינה כי "אני לא יודעת על התמנות האלו, מבחינתי לא היו. אני לא יודעת שהשרשת שאמנדה ענדה הגיעה משרה, באמת שלא. היא מעולם לא אמרה לי את זה".
חדד: "אמנדה וארנון לא שקרנים, נכון?"
קליין: "חד-משמעית, הם לא שקרנים". לטענתה, אם הייתה רוצה להזיק לנתניהו, כלל לא הייתה מרימה טלפון לחוקר הפרשה. חדד ציין מנגד כי אין כל מזכר בעניין השיחה הזו.
11:50: למה הורדו התמונות של שמעון פרס מהסלון?
חדד טען בפני קליין כי ידעה ששרה רכשה לאמנדה מילצ'ן שרשרת זהב, והציג תמונה שבה נראות השתיים מחייכות - כשעל צווארה של מילצ'ן יש שרשרת זהב. קליין אמרה כי תמונה דומה תלויה באחוזה של מילצ'ן בבית ינאי, שבה נראות השתיים מחובקות. לדברי חדד, "אמנדה ענדה את השרשרת במיוחד לכבוד האירוע, כדי לכבד את הגברת נתניהו. את מסרת את התמונה הזו לגברת נתניהו ואמרת לה 'אלו שתי הבלונדיניות האהובות עליי'".
קליין: "לא אמרתי דבר כזה. זה לא הסגנון שלי. כתבתי דבר כזה? לא, זה מצחיק אותי".
חדד: "זה לא הסגנון שלך להחמיא לגברת נתניהו?".
קליין, בכעס: "אין ספק שהם חברים ואני שמחה בשביל כולם. באחת הפעמים שרה רצתה לנסוע לכינרת עם אמנדה, והיא ניסתה לברוח מזה, ואמרנו לה שביקשו שהיא תיסע". לקול מחאותיו של חדד, קליין המשיכה לסיפור אחר, בעקבות הטענות על התמונה של שרה ואמנדה: "היה לנו נוהל קבוע לגבי תמונות שתלויות בבית ינאי, שהזוג נתניהו מגיע ארנון היה אומר 'מהר מהר להוריד את התמונות האחרות, של שמעון פרס ואחרות".
11:45: פאקר קיבל משרה "מתנות נפלאות"
חדד אמר לקליין שבניגוד לדבריה, גם שרה נתניהו קנתה לפאקר מתנות. הוא הציג צילום מסך של מייל ששלח לדבריו פאקר, שבו כתב כי בין היתר "האחות שרה נתנה לי מתנות נפלאות. אני כה מוקיר תודה ונרגש". הוא אמר לקליין שלא סיפרה בחקירותיה שפאקר היה מכנה את שרה "אחות", והיא השיבה שלא זכרה.
חדד: "הוא לא שקרן".
קליין: "חס וחלילה".
חדד: "אז קיבל מתנות נפלאות?".
קליין: "כנראה. פאקר מאוד התרגש מהם (מבני הזוג נתניהו, ג"מ)"
11:30: הטונים שוב עולים: "מעולם לא השמדתי טלפון"
עו"ד חדד אמר לקליין שהיא ניסתה להסתיר את מכשירי הטלפון שלה, מאחר שלא הגיעה עמם לחקירותיה במשטרה. קליין זעמה בתגובה, ובין השניים החל ויכוח יצרי.
קליין: "לא השלכתי כלום".
חדד: "כל הטלפון שלך התקלקל, הכול נעלם?".
קליין: "עניתי ואני לא משקרת".
חדד: "בזמן אמת, כולם התקלקלו?".
קליין: "אני מסתובב עם שני טלפונים ניידים ששימשו אותי. לא אתן לך לומר שהשלכתי לבריכה או עשיתי משהו. לא אתן לך לומר את זה. הכפשת אותי. מעולם לא זרקתי טלפון או השמדתי. תמיד כשקונים טלפון חדש לא ממשיכים עם הקודם".
חדד: "אנחנו בגן ילדים? לתשע חקירות הגעת בלי הטלפון".
קליין: "אל תרים עליי את הקול".
חדד: "הטלפונים נשברו או התקלקלו?".
קליין: "נשברו. טלפון שנופל בלי כיסוי, נשבר, קונים חדש".
חדד: "יש אנשי מקצוע שיודעים להעביר מידע מאחד לאחר".
קליין: "אנשי קשר תמיד עברו. וואטסאפים לא, תבדוק".
לדברי קליין, "אין לי גיבוי על הוואטסאפים, למה אני צריכה? כל המיילים שלי קיימים, אתה יכול לקרוא. אני בשונה מאחרים לא מוחקת הודעות. אני לא נאשמה, רק עדה, אל תבלבל אותי עם משהו אחר". בתגובה אמר חדד כי "היה לך מניע ברור, אבל את חס וחלילה לא נאשמת, ואם את מרגישה שאני מרים את הקול תגידי".
11:15: החקירה הנגדית של מילצ'ן והפחד מהמילה 'שוחד'
קליין סיפרה על חקירת מילצ'ן: "שכרנו לו בית לנופש בשוויץ. עו"ד בן צור הודיע שלא ניתן לעשות שם חקירה באזהרה בזמן שעורך הדין לא נמצא שם. בעז הציע לי להיחקר בקייב. ארנון אמר 'אין מצב שאני נחקר שם. איזה שם ייצא לי?'". קליין המשיכה: "אני ובעז טסנו לשוויץ. הייתה אווירת נכאים. בסוף בעז אמר שהגיעו להסכמות לחקירה באזהרה שלו בשגרירות בלונדון, וכך היה".
"באחת החקירות של ארנון החוקרים הגיעו ללוס אנג'לס. התבקשתי לתת את הכתובת שלו. בעז וארנון חששו שזה יקרה דווקא שם. לעדות הגיע נציג של ה-FBI כחלק מהפרוטוקול. זה היה נראה מוזר", המשיכה קליין. "הוא לא רצה להיחקר בישראל או בארצות הברית. העסק שלו שם, אני מניחה סטודיו בהוליווד. כשהמילה 'שוחד' מסתובבת הבנקים מתחילים לשאול שאלות, אז היה לו רגיש עוד יותר שם".
"מילצ'ן לא ישן מהמילה 'שוחד'. הוא אמר 'אני איש עסקים שנותן למדינת ישראל, איך נפלה עליי המילה הזאת? איך יסתכלו עליי?'". עו"ד חדד שאל: "ואת לא הבעת תרעומת?". קליין השיבה: "אני רוצה לומר, הדברים נחלקו. העדתי נגד האינטרסים שלי, ויכול להיות שהסתכנתי. כואב לי לשמוע את המילה 'שוחד' על ארנון. לא הייתה לי תרעומת על החוקרים".
11:05: קליין: ארנון האמין שהוא לא חשוד בשוחד
עו"ד חדד מציג כתבה מעיתון "הארץ" ופונה לקליין: "קראנו את הכתבה והמכתב ששלח עו"ד בן צור לראשי מערכת אכיפת החוק ב-30 באוגוסט ב2018. לא קיבלנו את המכתב הזה מעולם בצוות ההגנה". קליין השיבה: "התשלום לייצוג לא בא ממני, אלא ממר מילצ'ן. לכן אפשר היה להקריב אותי".
חדד המשיך: "במכתב שהוציא בן צור נכתב שזה היה באישור של מילצ'ן ושלך". קליין הסכימה: "היה צריך להוציא מכתב. ביקשתי להיפרד בעניין הזה ממילצ'ן, זה הריח לי לא טוב". התובע גילדין התערב: "המכתב רשום רק בשמו של מילצ'ן". עו"ד חדד השיב: "העדה מספרת שהיא מעורבת במכתב".
קליין השיבה: "היה חשוב לבעז ולארנון, שאין לו יד ורגל בשוחד. לא רציתי שהמכתב הזה ייצא, אבל נסערתי כשראיתי שכתוב ש"עשינו את הכל ביחד", ועל זה היה לי קרע עמוק עם מילצ'ן, אבל הוא היה הגון ואמר שאני צודקת. המכתב היה בהסכמתי".
חדד החל להקריא את מכתבו של עו"ד בן צור: "'ככל שיוגש אישום נגד מילצ'ן תתעורר סוגיות שאלות כבדות משקל, כולל הפרת חובת ההגינות כלפיו. מילצ'ן חש מרומה, שהוא הבין שמתכוונים לחקור אותו כחשוד". קליין השיבה: "עו"ד בן צור ניסח, תשאל אותו. ארנון האמין באמת שהוא לא חשוד בשוחד, ונתן את כל דבריו בעדות פתוחה. הוא בא בטוב ושיתף פעולה".
10:55: קליין: ביקשו שאתראיין ואספר שלא היה שוחד, סירבתי
בשלב זה ביקשה קליין להסיר את החיסיון עורך דין-לקוח שלה עם עו"ד בעז בן צור. עו"ד חדד לא הסכים. "אין בעיה שיסירו, אני לא מפחדת מכלום. כשארנון התחיל להיחקר הרגשתי שאני נכנס למקום שאני לא אמורה להיות בו", המשיכה קליין. "לא אהבתי את המכתב ששלח עו"ד בן צור מטעם ארנון ומטעמי. התייעצתי עם עורך דין אחר, שעזר לי. התקשרתי לארנון ואמרתי שאני לא מוכנה לשכב על הגדר, להתראיין ולהזים את עניין השוחד. סירבתי, ואז נוצר מתח בינינו".
"הרגשתי שזורקים אותי מתחת לגלגלי האוטובוס, שזה הכי קל", אמרה קליין. היא סיפרה על המורכבות בכך שעו"ד בעז בן צור, שמייצג את נתניהו בתיק 4000, ייצג אותה ואת ארנון מילצ'ן בתיק 1000. לבקשתה, הורידה קטעים ממכתב שיועד ליועץ המשפטי לממשלה, שהיא הרגישה שלא היו קשורים אליה או לארנון.
עו"ד חדד: "מכירה כתבה ב-ynet שפורסמה שאיש העסקים מילצ'ן נחקר בחשד לשוחד, מה-5 במאי 2017?". שאל עו"ד חדד, והחל לצטט מהכתבה: "'במשטרה הבינו שיתקשו לגבש המלצה לאישום בשוחד נגד ראש הממשלה נתניהו, שחשוד בקבלת טובות הנאה'. אמרו לכם שאתם מוגנים במשטרה?". קליין השיבה: "ממש לא". עו"ד חדד המשיך: "האם מישהו במשטרה רמז לכם שמילצ'ן לא ייחקר באזהרה?". קליין שוב הכחישה.
10:45: מחסן מלא בשמפניות
חדד המשיך: "באוגוסט 2017 המשטרה חוקרת את מילצ'ן בגין שוחד". קליין: "עו"ד בן צור עדכן אותי שארנון ייחקר באזהרה". חדד: "תאשרי לי שאחרי שהמשטרה מחליטה לחקור אותו בגין שוחד לראש הממשלה לא נערך חיפוש בנייד?". קליין לא אישרה, ואמרה שלא לקחו את הטלפונים שלה או של מילצ'ן לחקירה. עו"ד ציין שגם לא חיפשו בנייד של שני קוסקס.
חדד: "כשמילצ'ן נחקר בגין שוחד סיפרת למשטרה שהבית שלך נהפך ל'מחסן' בגללם". קליין השיבה: "המחסן שלי לא היה מלא מסיגרים, אלא משמפניות שהספק היה מביא מראשון לציון".
10:30: ההתכתבות עם אם הבית של פאקר בקיסריה
בשלב זה החלה קליין לדבר על ענייניה האישיים, בהם על אביה שנפטר. "היו לי אולי 60 או 70 שיחות שלא נענו מארנון, הוא לא ידע מה קרה. עו"ד בן צור אמר לי 'אל תגידי מילה שאת נחקרת'. הייתי צריכה לשקר לארנון". עו"ד חדד פנה אליה: "מסרת קלסרים לפני שארנון נחקר או לא?". קליין השיבה בשלילה.
עו"ד חדד: "בחקירה ששמענו עכשיו את מוקלטת שאומרת שאין לך טלפון והחוקרים לא מבקשים". באולם הוצג קטע מחקירת קליין, שהראה חלופת הודעות עם שני קוסקס, אם הבית של פאקר בקיסריה. "תאשרי שהחוקרים לא מבקשים לראות את ההתכתבות עמה?". קליין אישרה. "הראו לך ארבע הודעות, איפה הן?", שאל חדד את קליין, שהשיבה: "תשאל את המשטרה". עו"ד חדד: "לא הצגת את ההתכתבויות האלה לחוקרים?". קליין השיבה שלא. "יש ביניכן מאות הודעות, מעולם לא ראית הודעות מלבד מה ששני קוסקס שלחה למשטרה?". קליין: "נכון".
10:15: הטלפון של קליין שלא היה בחקירה
קליין המשיכה להכחיש שהסתירה את הטלפון שלה מהחוקרים: "תיבת הדואר של ארנון גם על הטלפון שלי. יש שם דברים של ארנון, למה אני צריכה לתת? אין לי שום דבר להסתיר. הווטסאפים שחיפשתי לא היו שם. אני לא מוחקת מיילים למעט ספאם". עו"ד חדד: "אז למה הגעת לחקירה בלי הטלפון?". קליין: "עו"ד בן צור אמר לי לא להיכנס לחקירה עם טלפון".
חדד המשיך: "נשאלת בחקירה האם קיבלת הודעות מבני הזוג נתניהו ואמרת שקיבלת משרה". בשלב זה הוא הציג ציטוטים מחקירתה, שבהם אמרה ששרה נתניהו ביקשה שהנהג שלה יאסוף ממנה את בקבוקי השמפניה. "היו עוד הודעות?", שאל עו"ד חדד. קליין: "ייתכן שכן". חדד תקף: "הרגשת בנוח לספר על הודעה אחת כי ידעת שלא יתפסו לך את הטלפון". קליין השיבה: "אם הייתי זוכרת בזמן אמת איזה צבע של תיק שרה רוצה הייתי מספרת גם את זה. זכרתי את ההודעה הזו כי נתקעה לי בראש הייתה על שמפניות".
10:00: צו החיפוש בביתה של קליין
עו"ד חדד פנה לקליין בתוקף: "היה לך אינטרס משותף להשחיר את דמותם של בני הזוג נתניהו עם המשטרה, לנפח את סכום המתנות. הכול יתגלה". השופט משה בר-עם הגיב לדבריו: "זה סוג של נאום פתיחה?". קליין השיבה: "נו באמת". חדד הציג לה צו חיפוש בביתה מ-2016, שכלל הסכמה לתפוס חומר מחשב וטלפונים. "מעולם לא חיפשו בבית שלך?". קליין השיבה בשלילה, ואמרה: "החוקרים רצו לבדוק אם אוכל להגיע עם הטלפון שלי למשרדי להב. דיברתי עם עו"ד בן צור והוא אמר לי שאם הם יבקשו צו, אז אגיד. אני בסך הכול עדה. בעצתו, הצעתי לחוקרים חיפוש במילים בעצמי בטלפון. אם היה משהו - נתתי למשטרה".
חדד תקף: "או שאת משקרת, או שלאירוע הזה אין זכר בתיק?". קליין השיבה: "אתה לא תגיד שאני משקרת". חדד: "אם האירוע הזה הוסתר, אני מבקש שתינתן הנחייה למצוא את החומר הזה". קליין אישרה שהטלפונים לא נלקחו ממנה.
09:50: החברות בין שרה לקליין
בשלב זה קליין מתחילה לספר על יחסי החברות בין בני הזוג לארנון מילצ'ן. "ארנון היה חבר של משפחת נתניהו. אבל הוא גיחך שהם יכולים לפתוח חנות עם כל הכמויות האלה. ביני לבין שרה לא הייתה חברות. יש הרבה צביעות בדברים האלה, מה לעשות. זה היה חלק מהעבודה שלי, לפעמים הייתי צריכה להיות נעימה ונחמדה, אבל לא שיקרתי".
חדד פנה לקליין: "הוצג מצג ברור שהמתנות ניתנו ביוזמת הנותנים, מתוך שמחה ואהבה, שאליהם נחשפת". קליין משיבה: "אני אומרת מה היה מאחורי הקלעים. אני לא רואה את ארנון פשוט בא לשרה ואומר לה 'בואי, אני רוצה לקנות לך תכשיט'". חדד תקף את קליין: "היית מודעת בזמן אמת למתנות רבות ששרה רכשה למילצ'ן ופאקר". קליין השיבה בשלילה, ואז ענתה בכעס: "אני עובדת אצלם (אצל מילצ'ן ופאקר), אם אני מקבלת תיק אני צריכה להגיד לך מה אני מקבלת מהמעסיקים שלי? ברור שקיבלתי. זה לא עניינך".
09:40: הטונים מתחילים לעלות בדיון
קליין אומרת שבחקירתה במשטרה ביקשו ממנה לתכלל את כמות המשקאות שהובאו לבני הזוג נתניהו. "אמרתי ש-75% מהם היו לשרה". חדד השיב: "זה לא מה שאמרת". קליין אמרה בתגובה: "לא חישבתי מראש כמה בקבוקים שרה שתתה. התייעצתי עם עורך הדין שלי ואחר כך אמרתי שזה מפריע לי, לא רציתי לגרום עוול לאיש. אולי אמרתי יותר מדי ולכן אולי הורדתי כמויות. לא ישבתי ועשיתי רשימות עבור הפרקליטות והמשטרה על מה יאשימו את הגברת נתניהו".
חדד פנה לקליין: "היו ראיות שיכלו להוכיח פיקטיביות של הסיפור שסיפרת על הכמויות, הושמדו או לא נאספו במכוון. את יודעת על זה משהו? אני אומר לך את זה". קליין, שנראתה מתוחה, השיבה שלא השמידה ראיות. הוא החל להרים את קולו, ושאל אותה: "העובדה היא שהבאת דוח שמדבר על כמויות וסכומים נמוכים ב-200 אלף שקל, וזה לא נתפס על ידי המשטרה. זה חמור. יש דוח בזמן אמת על סכומים נמוכים שלא שוטר הכין אותו". בתגובה אמרה קליין: "אני מרגישה שאתה מרים את הקול, אני רק עדה, לא נאשמת".
09:25: קליין: הייתי מאוד נעימה לשרה, אמרתי לבנימין שהצרחות לא מקובלות
חדד פונה לקליין ושואל אותה: "אמרת ששרה נתניהו הייתה מבקשת ודורשת שמפניות באופן תדיר, 2 עד 3 ארגזים? ולדברייך מילצ'ן ואת חשתם תחושת גועל מהבקשות?". קליין משיבה: "אני אדם מאוד נעים, זו עבודתי, ואני שירותית מאוד. הייתי מאוד נעימה לשרה ולנתניהו. היו ימים של צרחות ואיומים, וימים שהכל היה בסדר. כשהיו צרחות אמרתי לנתניהו שזה לא מקובל, אבל יחסים טובים לא תמיד צריכים להיות מתוחים".
09:15: קליין: הטלטלה וההטרדות שאני חווה - חלק מהמסע שאני עוברת
התובע במשפט, עו"ד אלון גילדין, טוען שאחד מעורכי הדין של נתניהו, עו"ד בעז בן צור, ייצג בחקירתו את מילצ'ן וקליין, ומבקש שהשאלות שיישאלו לא יהיו כחלק מחיסיון עורך דין-לקוח. בתגובה שואל אותו סנגורו של נתניהו, עו"ד חדד: "יש חשש כזה? זו דרמה מזויפת כאן באולם". לאחר מכן חדד מתחיל את חקירתו, ואומר כי בדיון הוא יציג ראיות חפציות, שלא ניתן להתווכח איתן. הוא פונה לקליין ואומר לה "אני מקווה שזה יהיה נעים, נלך יד ביד ונחשוף את האמת, שהיא שונה לגמרי ממה ששמענו".
הוא המשיך ושאל אותה: "שוחחת עם גורמי הפרקליטות לא פעם, בהם בן ארי וגילדין?". קליין השיבה שאכן שוחחה. "אמרת לכתבים שאמרת רק אמת עד עכשיו?". קליין שוב השיבה בחיוב, ואז אמרה כי "הטלטלה שאני עוברת בימים האחרונים, כולל מי שהטריד אותי אתמול, זה חלק מהמסע שאני עוברת".
09:00: הדיון מתחיל, כ-20 מתומכי נתניהו הגיעו לבית המשפט.

אתמול סיפרה קליין כי בני הזוג נתניהו ביקשו לסדר עבודה לאדם בשם רומן, שלפי הנטען מדובר בחבר של בנם יאיר, אולם נושא זה לא צוין בכתב האישום. קליין סיפרה שבני הזוג לחצו עליה להעסיק אותו, ואחר כך גם בנם יאיר. לדבריה, "היה אדם שבילה על האונייה של פאקר, התקשרו אליו וביקשו ממנו, לחצו על העסקתו. סיכמו אם אינני טועה על 30 אלף שקלים משכורת. ג'יימס נתן אישור והתקדמנו הלאה".
בסיום הדיון, שהיה השלישי והאחרון בסדרת העדויות הראשיות שלה, התפרצה אחת הנוכחים לעברה של קליין ביציאה מהאולם ואמרה לה: "מושחתת, בעלה עובד בעירייה". קליין נשאלה אם היא מוטרדת, והשיבה כי חשה "תחושה של שאט נפש". קליין הגישה תלונה בתגובה נגד האדם שהתפרץ נגדה.
קליין, שצפויה להיות העדה האחרונה עד לפגרת בית המשפט, שתחל ב-21 ביולי ותימשך עד תחילת ספטמבר, לוותה בדיון האחרון על ידי שוטר שאבטח אותה במשך כל הדיון. בשבוע שעבר הגישה קליין תלונה במשטרה נגד איש התקשורת אלי ציפורי, שנחשב לתומך אדוק של נתניהו, בגין הטרדה, לאחר שפרסם ברשת את תמונת ביתה וכתובתה. ציפורי כתב בטוויטר כי קליין "התקרבנה בעדותה שהיא הייתה בסכנה לפיטורים, בזמן שהיא מתגוררת בווילה בהרצליה" - וצירף את תמונת הבית.