סגור
עו"ד בעז בן צור
עו"ד בעז בן צור (צילום: אוראל כהן)

טלטלה בצוות ההגנה של נתניהו: עו״ד בעז בן צור פורש מהתיק

בן צור הודיע על כוונתו לסיים תפקידו לאחר סיום פרשת התביעה בתיק 4000, שבו מואשם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבלת שוחד, במרמה והפרת אמונים. מטעם בן צור ונתניהו נמסר כי הסיבה לפרישה היא "בשל מצב בריאותי של בן משפחה". עו״ד עמית חדד יחליף את בן צור בתפקידו

טלטלה בצוות ההגנה במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: עו״ד בעז בן צור הודיע היום לבית המשפט המחוזי בירושלים, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר סיום פרשת התביעה בתיק 4000, שבו מואשם נתניהו בקבלת שוחד משאול ואיריס אלוביץ' ובמרמה והפרת אמונים. בהודעה לתקשורת מטעם בן צור ונתניהו נמסר כי הסיבה לפרישת בן צור מהתיק היא "בשל מצבו הבריאותי של בן משפחה", וכי המהלך מתבצע "בהסכמה ובתיאום מלא עם ראש הממשלה נתניהו".
מי שייכנס לנעליו של בן צור, שהצטרף לצוות ההגנה של נתניהו באוגוסט 2020, אחרי תחילת המשפט, הוא עו״ד עמית חדד, המייצג את נתניהו בתיקים 1000 ו-2000 שבהם מואשם נתניהו במרמה והפרת אמונים. על פי ההודעה, חדד "הביע נכונות לייצגו גם בתיק זה".
עו"ד בן צור מסר כי "מתחילת ההליך ועד עתה אני משוכנע שלטענות נגד ראש הממשלה אין יסוד ושהן הופרכו בבית המשפט. אני סמוך ובטוח שעורך הדין חדד ימשיך ויוכיח זאת גם בפרשת ההגנה".
מטעם נתניהו נמסר בהודעה: "אני מודה לעו״ד בן צור על עבודתו המקצועית והמסורה, ולחשיפות המשמעותיות שגילה שמפריכות את האשמות נגדי. אני מצטער על עזיבתו, אבל בנסיבות העניין - המשפחה קודמת. אני רק יכול לאחל רפואה שלמה לבן משפחתו״.