סגור
סיגל רגב רוזנברג מנכ"לית מאוחדת
סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת היוצאת (צילום: ענבל מרמרי)

אחרי 4 שנים: מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב-רוזנברג עוזבת את תפקידה

רגב-רוזנברג תסיים את הקדנציה בסוף השנה בשל רצונה לעשות עוד תפקיד מנכ"לות משמעותי, למרות שהוצע לה להמשיך. בעבר הביעה עניין במנכ"לות הכללית אך לא ברור אם התפקיד הוצע לה

מנכ"לית קופת חולים מאוחדת סיגל רגב-רוזנברג הודיעה שתפרוש מתפקידה בסוף השנה בתום קדנציה בת ארבע שנים. העזיבה מוסברת ברצון שלה לעשות עוד תפקיד מנכ"לות משמעותי. בעבר היא הביעה עניין בתפקיד מנכ"לית קופת חולים כללית אבל לא ברור האם התפקיד הוצע לה.
רגב, 56, מילאה תפקידים נהוליים בכירים רבים במערכת הבריאות ובין היתר היא האישה הראשונה שנבחרה לעמוד בראש קופת חולים. בין היתר כיהנה כסמנכ"לית הכספים של מאוחדת, סמנ"כלית חדשנות, תכנון ומחקר של הכללית ובסוף 2018 מונתה למנכ"לית מאוחדת.
רגב הובילה במאוחדת תוכנית התייעלות, שכללה צמצום כוח אדם, הגדלת הכנסות ופיתוח עסקי וצמצמה את גירעון הקופה. עם זאת בשנה האחרונה שב הגירעון של מאוחדת וגדל לרבע מיליארד שקל במקביל לגידול בגרעון של קופות החולים האחרות.
בקופה מציינים שהוצע לרגב להמשיך בתפקידה אך היא בחרה להמשיך לתפקיד נוסף. ביולי אמרה רגב שתשקול הצעה לעמוד בראש קופת חולים כללית מה שהעלה שאלות לגבי נאמנותה למאוחדת.
יו"ר דירקטוריון מאוחדת איל גבאי ציין כי, "סיגל היא מנכ"לית אמיצה שלא מהססת לקבל החלטות שמצעידות קדימה את מאוחדת ואת מערכת הבריאות בכלל. צר לי כי סיגל בחרה שלא להמשיך בתפקידה, אך אני מקבל בהבנה את העובדה שהיא החליטה להמשיך לאתגרים חדשים. אין לי ספק שהיא הותירה את חותמה כאן".