סגור

הגיעו להסכמות: עובדי רש"ת ישובו לעבודתם וינהלו מו"מ; העומסים בנתב"ג נמשכים

לאחר שוועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע בבוקר על שיבושים בנתב"ג בעקבות הוצאת עובדים לחל"ת, ביה"ד לעבודה בבת ים מסר כי הושגו הסכמות עם הנהלת רש"ת, על גיבוש מתווה במהלך כשבועיים. העומסים בשדות התעופה נמשכים

לאחר שהודיע הבוקר ועד עובדי רשות שדות התעופה, בראשות איש הליכוד פנחס עידן ועובדי ענף התעופה, על שיבוש הפעילות בשדות התעופה הישראליים, נודע כעת כי הגיעו להסכמות בבית הדין האזורי לעבודה בבת ים.
לאחר גיבוש ההסכמות, הכריז ביה"ד בבת ים כי העובדים ישובו לעבודתם הסדירה והמלאה. הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן וישבו ביניהם 12 יום לצורך גיבוש מתווה. כמו כן, נקבע כי לא ינקטו צעדים חד צדדיים בתקופת המשא ומתן. כרגע ניכרים עומסים בנתב"ג ועד החזרה לעבודה מלאה.

מהוועד נמסר כי "לאחר שהחליטה הנהלת רשות שדות התעופה להוציא מאות עובדים לחל״ת, נוצר הבוקר מחסור כבד בכוח אדם. כתוצאה מכך יש שיבושים".
לאחרונה שיבשה מחאת העובדים את פעילות נתב"ג.

1 צפייה בגלריה
עצרת מחאה של עובדי ענף התעופה ב נתב"ג
עצרת מחאה של עובדי ענף התעופה ב נתב"ג
עצרת מחאה של עובדי ענף התעופה בנתב"ג
(צילום: דוברות ההסתדרות)

השיבושים בשדה התעופה נתב"ג יחולו בטיסות גם בטיסות היוצאות וגם בנכנסות. היום צפויים לעבור בנתב"ג כ-25,000 נוסעים. 10,000 יוצאים וכ-15,000 נכנסים.
החל מהבוקר יופסקו גם הטיסות בשדה התעופה בראש פינה, כולל הפסקת מתן שירות לטיסות הכיבוי.
החל משעה 14:00 יופסקו הטיסות בנמל התעופה רמון באילת. רשות שדות התעופה עתרה הבוקר לבית המשפט שידון בהוצאת צוי מניעה לעובדים.
כ-350 עובדי רשות שדות התעופה בכלל הסקטורים צפויים לצאת לחל"ת בעקבות צמצום מספר הטיסות.