סגור

גם אמריקן איירליינס מפסיקה הטבות לעובדים לא מחוסנים שנדבקו בקורונה

חברת התעופה הודיעה כי עובדים לא מחוסנים שנדבקו בנגיף ייאלצו לממן בעצמם את תקופה הבידוד; אלסקה איירליינס: עובדים לא מחוסנים יחויבו לעבור קורס בנושא


אמריקן איירליינס ואלסקה איירליינס יפסיקו לממן את תקופת הבידוד לעובדים לא מחוסנים שחלו בקורונה - כך הודיעה אתמול חברת התעופה.

לפי CNBC, עובדים שאינם מחוסנים ונדבקו בקורונה ייאלצו לממן את תקופת הבידוד או המחלה באמצעות ימי המחלה שלהם.
"מאחר שמינהל המזון והתרופות (FDA) העניק אישור סופי לחיסון לקורונה, עובדים שחלו בקורונה יקבלו סיוע כספי רק אם הם מחוסנים באופן מלא, החל ב-1 באוקטובר", כתבה אמריקן איירליינס לעובדים.
המדיניות החדשה של אלסקה איירליינס תיכנס לתוקף ב-30 באוגוסט. החברה גם הודיעה בשבוע שחלף כי תשלם 200 דולר לעובדים שיתחסנו באופן מלא עד 15 באוקטובר. עובדים לא מחוסנים ייאלצו לעטות מסכות ולעבור קורס חובה בנושא חיסונים.

1 צפייה בגלריה
חברת תעופה אמריקן איירליינס מטוסים בואינג 737 מקס
חברת תעופה אמריקן איירליינס מטוסים בואינג 737 מקס
מטוסים של אמריקן איירליינס
(צילום: American Airlines)

אמריקן איירליינס ואלסקה איירליינס מצטרפות בכך לשורה של חברות אמריקאיות הפועלות למען הגדלת שיעור המחוסנים. כך למשל חברת התעופה האמריקאית יונייטד הודיעה באוגוסט כי תחייב את כל העובדים הפעילים בארצות הברית להתחסן נגד קורונה עד הסתיו. דלתא מצדה ייקרה ב-200 דולר בחודש את ביטוח הבריאות של עובדים שאינם מחוסנים.
ענקית הקמעונאות וולמארט, המעסיקה השנייה בגודלה בארצות הברית אחרי הממשל הפדרלי, עם 1.5 מיליון עובדים מקומיים, תחייב את עובדי המטה וההנהלה להתחסן עד 4 באוקטובר. גם גוגל ופייסבוק הודיעו כי יחייבו את העובדים בארצות הברית להתחסן נגד קורונה לפני שיורשו לשוב לעבוד במשרדים ובמטות הראשיים שלהן במדינה.