סגור

גורמה ארוחות נכנסת למירוץ אחרי חברת ההסעדה שולץ

הגישה הצעה שגבוהה ב-800 אלף שקל מההצעה שהוגשה לבית המשפט לפני כשבוע של חברת הקייטרינג פוד האוס של אורן שולץ. בפנייתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב טענה החברה כי "החמיצה את ההזדמנות להשתתף בהליכי המכר שביצע הנאמן בשל עומס עסקי"

מתחרים על חברת ההסעדה שולץ: חברת "גורמה ארוחות" של איש העסקים יצחק אזרחי הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב הצעה לרכישת חברת הקייטרינג שולץ. ההצעה החדשה גבוהה ב-800 אלף שקל מההצעה שהוגשה לבית המשפט לפני כשבוע של חברת הקייטרינג פוד האוס שבבעלות אורן שולץ. שולץ הוא בנו של יחיאל שולץ ז"ל, מייסד החברה ומי שהיה בעבר הבעלים שלה. הצעת פוד האוס עמדה על כ-3.2 מיליון שקל.
ב-2015 רכשה קרן אייפקס 70%-80% ממניות חברת ההסעדה שולץ בכ-150 מיליון שקל, לפי שווי של כ-200 מיליון שקל, ממשפחת שולץ. את פוד האוס מייצג עו"ד אהוד גינדס.
1 צפייה בגלריה
אורן שולץ בנו של מייסד חברת הקייטרינג שולץ עשוי לרכוש את החברה
אורן שולץ בנו של מייסד חברת הקייטרינג שולץ עשוי לרכוש את החברה
אורן שולץ, בנו של מייסד חברת הקייטרינג שולץ
(אוראל כהן)
היום גורמה ארוחות, המיוצגת על ידי עו"ד אמיר ברטוב, הודיעה לבית המשפט על "הגשת הצעה משופרת". למעשה מבקשת גורמה ארוחות מבית המשפט לאשר את הצעתה המשופרת בהשוואה להצעת פוד האוס. התמחותה העיקרית של החברה היא ייצור ושיווק ארוחות קפואות לחימום עצמי. לחברה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום של ייצור ושיווק מזון. החברה מעסיקה, על פי הודעתה לבית המשפט, 250 עובדים ומנהלים במטה החברה הממוקם בעטרות שבירושלים.
במסגרת ההודעה שהגישה גורמה נטען, באמצעות עורכי הדין ברטוב ושמרית מלמן, כי "בשל עומס עסקי של הנהלת גורמה היא לא היתה מודעת להליך מכירת החברה שביצע הנאמן, עו"ד אבנר כהן, ולכן החמיצה את ההזדמנות להשתתף בהליכי המכר שביצע הנאמן".
לאחרונה הגישה חברת הקייטרינג שולץ בקשה לצו פתיחת הליכים, לאחר שנקלעה לחובות של כ-100 מיליון שקל (כ-60 מיליון לנושים וכ-40 מיליון שקל הלוואת בעלים). בית המשפט מינה לחברה את הנאמן עו"ד אבנר כהן ממשרד כהן וילצ'יק, שהעמיד את החברה למכירה.
בשבוע שעבר התבקש בית משפט לאשר את המכירה לחברת פוד האוס תמורת 3.2 מיליון שקל, אולם כעת הודיעו לבית משפט כי הוגשה הצעה מתחרה משופרת של חברת גורמה.