סגור

בלעדי
הצרות של כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צרקוב: בקשת פירוק נגד קבוצת אמוזה

27 לקוחות של חברת אמוזה, שהשניים דירקטורים בה, הגישו נגד החברה בקשת פירוק בטענה כי היא לא סיפקה להם שירות שרכשו ממנה והיא חייבת להם כ-1.8 מיליון שקל. עורכת הדין של אמוזה: "בקשת הפירוק הוגשה ללא כל בסיס ואין לה כל יסוד"

כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צרקוב ייאלצו להתמודד עם הליך משפטי שפתחו משקיעים נגד חברת השיווק הרשתי שלהם קבוצת אמוזה. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה לפני מספר ימים בקשת פירוק נגד קבוצת אמוזה, העוסקת בתחום השיווק הרשתי, שטרוני וצרקוב וכן שותף נוסף, אריאל אהרוני, הם דירקטורים בה.
הבקשה הוגשה על ידי 27 איש הטוענים כי הם לקוחות של החברה שחייבים להם כסף. באמצעות עו"ד אלעד אביטן, הלקוחות טוענים כי חברת אמוזה מכרה להם מוצרים שונים שזכו לשם "משפכים שיווקיים" או נכסים דיגיטליים, תוך הבטחות ליצירת רווחים ממכירת מוצרים פיזיים באתרים אמזון, אי.ביי, עלי אקספרס ועוד.
כמו כן נטען בבקשת הפירוק כי המבקשים נדרשו לשלם לחברה כספים נוספים עבור פרסום ממומן של הנכסים הדיגיטליים בגוגל ובפייסבוק. אולם לטענת המבקשים, אמוזה "מעולם לא סיפקה למבקשים את הנכסים הדיגיטליים, ואף דמי הפרסום הממומן שנגבו מהמבקשים שימשו לפרסום עצמי של אמוזה, וזאת בניגוד גמור להתחייבויות כלפיהם".
1 צפייה בגלריה
מישל טרוני ו דניס צרקוב
מישל טרוני ו דניס צרקוב
מישל טרוני ודניס צרקוב
(יח"צ)
עוד נטען כי "המבקשים הם לקוחות החברה אשר החוזים וההסכמים שחתמו הן עם החברה והן עם אורגני החברה נחתמו לאור הטעויות מכוונות של החברה". המבקשים טוענים כי החברה חייבת להם כ-1.8 מיליון שקל.
עוד נטען בבקשת הפירוק כי ביוני האחרון "נחשפו מעשי ההונאה של החברה בכתבת תחקיר שפורסמה בערוץ כאן 11". למעשה טוענים המבקשים כי "במסגרת הסכמי ההתקשרות של החברה עם המבקשים רכשו המבקשים מוצרים ושירותים שונים מהחברה אשר החברה לא סיפקה כלל". כך למשל נטען כי לא בוצעו קמפיינים לקידום חנויות המבקשים.
במסגרת בקשת הפירוק נטען כי ב-1 באוגוסט, לאחר שנשלח לחברה מכתב התראה, התקבל מכתב תגובה של החברה בו "החברה מצד אחד מצהירה כי עמדה בהסכמים אל מול המבקשים, ובאותה נשימה מעלה טענה שההסכמים סוכלו על ידי צד ג'", נטען בבקשת הפירוק.
טרם הוגשה לבית המשפט תגובת החברה, וטרם נקבע דיון על ידי השופט חגי ברנר.
עו"ד אורלי מדינה, המייצגת את אמוזה, מסרה בתגובה: "בקשת הפירוק הוגשה ללא כל בסיס ואין לה כל יסוד. הלקוחות קיבלו את המוצרים השונים אותם רכשו. החברה תענה לגופם של דברים בבית משפט. אנו סבורים כי אין לפרק את החברה. מי שטוען כי לא קיבל מוצר שרכש או קיבל באופן חלקי צריך להוכיח את טענתו ונוכל להוכיח שכל אחד מהמבקשים קיבלו את מה שרכשו ולכן אין יסוד לבקשה. חשוב לציין שהחברה נמצאת בתהליך של הבראה ופועלת לטובת לקוחותיה".