סגור

לאחר ההפסד הענק ב-2021: מיטב דש מבצע מיתוג מחדש

דיוויד שווימר, הלוא הוא רוס מחברים, ייצג את מיטב דש תחת מיתוגה החדש, כדי לאפשר הזדהות עם המותג למנעד גילים רחב. שם המותג קוצר אחרי שהחברה הפסידה בתביעה ייצוגית בעקבות גביית דמי ניהול שלא כדין בקופות גמל שהיו שייכים לדש טרם מיזוגה עם מיטב

דיוויד שווימר, הלוא הוא רוס מקומדיית המצבים "חברים", ייצג את מיטב דש תחת מיתוגה החדש כ"מיטב", תוך השמטת ה"דש" משם בית ההשקעות.
בשנים האחרונות בתי ההשקעות מבקשים לפנות לגילים שונים. בענף הגמל וניהול ההשקעות הפנייה היא לגילי 40 ומעלה, בעוד במסחר יומי הפנייה היא לגילים צעירים בהרבה. במיטב מאמינים כי הפופולריות המחודשת של "חברים", מאז הגיעה לשידורים חוזרים בנטפליקס, תאפשר לילדי שנות האלפיים ושנות ה-70 כאחד להזדהות עם המותג של בית ההשקעות.
2 צפייה בגלריה
אילן רביב מנכל מיטב דש
אילן רביב מנכל מיטב דש
אילן רביב, מנכ"ל מיטב
(עמית שעל)
על פי הודעת בית ההשקעות, ישנה תופעה חדשה שמוגדרת כ-FOMO פיננסי. כלומר בחסות הגאות בשווקים המשקיעים הצעירים חוששים מפספוס הזדמנויות השקעה וחיים בתחושה שאחרים מצליחים "לעשות מכה", "אקזיטים", "להרוויח בגדול בנדל"ן" "ולמכור NFT's". הפרסומות העתידיות של מיטב, בהשתתפות שווימר, יעסקו בהתגברות על ה-FOMO.
בחודש שעבר אישרה האספה הכללית של בעלי המניות את המיתוג החדש של "מיטב דש" ל"מיטב". ההחלטה נעשתה על רקע המשבר שליווה את בית ההשקעות מאמצע השנה שעברה, עת הפסידה חברת הגמל בתביעה ייצוגית בעקבות הטענה לגביית דמי ניהול שלא כדין בקופות גמל שהיו שייכים לבית ההשקעות דש טרם המיזוג עם מיטב.
2 צפייה בגלריה
דיוויד שווימר
דיוויד שווימר
דיוויד שווימר
(שאטרסטוק)
בעקבות ההפסד הפרישה חברת הגמל של בית ההשקעות 400 מיליון שקל, וכך סיימה את השנה בהפסד של 392 מיליון שקל. על רקע המשבר מיטב דש תשנה את שמה ל"מיטב השקעות", משום שדש היתה אחראית לקופות הגמל שבגללן הוגשה התביעה.
אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב: "מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון לקוחות וצרכים. אנו חשים שזה העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל מהפך תפיסתי של המושג 'בית השקעות'".