סגור

תאגיד כאן ייצא למכרז פרסום חדש בתחילת 2022

לכלכליסט נודע כי ההתקשרות עם הספק הנוכחי טרגט ספיריט תסתיים, וכי המכרז היוקרתי בשווי של 100 מיליון שקל, יפורסם בסוף הרבעון הראשון של שנה הבאה; ההתקשרות החדשה עם הזוכה תהיה למשך שנתיים, וצפויה להתחיל ב-2023

אחד המכרזים היוקרתיים ביותר בשוק הפרסום הישראלי עומד לצאת לדרך: ל”כלכליסט” נודע כי בכאן, תאגיד השידור הישראלי, מכינים בימים אלה את הקרקע לקראת פרסום מכרז השיווק והפרסום של התאגיד שיפורסם במהלך הרבעון הראשון של 2022 בכפוף לחוק חובת המכרזים.


במסגרת המכרז החדש ייבחר ספק שיידרש לתת לתאגיד את השירותים החל מסוף שנת 2022, אז תסתיים ההתקשרות של התאגיד עם הספק הנוכחי – חברת טרגט ספיריט. הזוכה במכרז יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות בתחנות הרדיו של התאגיד וכן על הודעות החסות ותשדירי השירות בערוצי הטלוויזיה וברשתות הרדיו שמפעיל התאגיד, בהן גם כאן רשת ב’, תחנת הרדיו בעלת אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר בשנים האחרונות.

2 צפייה בגלריה
פנאי בואו לאכול איתי כאן 11
פנאי בואו לאכול איתי כאן 11
מתוך סדרת הריאלטי בואו לאכול איתי, כאן 11
(צילום: באדיבות כאן 11)

בסך הכל יכלול המכרז פרסום ושיווק ב־8 תחנות רדיו ושני ערוצי טלוויזיה: כאן 11 וכאן 33. את המכרז מובילה עירית שרמן צמח, סמנכ”לית השיווק והמכירות. מכרז השיווק והפרסום של התאגיד נחשב לאחד הגדולים והמשמעותיים בשוק התקשורת הישראלי ונאמד בלמעלה מ־100 מיליון שקל, כאשר הספק שייבחר יקבל עמלה כפונקציה על הצלחתו להשיא את המכירות עבור התאגיד.
חוזה לתקופה של שנתיים מ-2023
המציע שיזכה ינהל את מכירת מוצרי הפרסום של התאגיד החל מתחילת 2023. החוזה שייחתם יהיה לתקופה של שנתיים עם אופציה להארכה לתקופה של עד 6 שנים לכל היותר. המכרז החדש צפוי לצאת לדרך כשבמקביל התאגיד פועל לשנות את שיטת מדידת הרייטינג, שתשפיע גם על עלויות הפרסום. באוגוסט האחרון הוציא התאגיד, בניהולו של אלדד קובלנץ, מכרז למדידת צפייה אחודה בדיגיטל, ברדיו ובטלוויזיה, שבמסגרתו ביקש לקבל הצעות לפתרון טכנולוגי וסטטיסטי שימדוד את הצפייה בתכנים שלו בטלוויזיה ובדיגיטל – באתר האינטרנט, באפליקציות, ביוטיוב ובפייסבוק – וכן בהאזנה לשידורי הרדיו של תחנות כאן.

2 צפייה בגלריה
אלדד קובלנץ מנכל תאגיד השידור כאן
אלדד קובלנץ מנכל תאגיד השידור כאן
אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור כאן
(דן חיימוביץ)

בכאן, שסובלים מנחיתות במדידת הרייטינג המסורתית מול הערוצים המסחריים, פרשו לפני כשנתיים מוועדת המידרוג בטענה כי “מרבית הצפייה היא בדיגיטל”. תכני התאגיד הפכו בשנתיים האחרונות לסחורה חמה, לא מעט בזכות הפלטפורמות הדיגיטליות, כשבין הסדרות המובילות שלה ניתן לציין את טהרן, שעת נעילה, מאנייכ וקופה ראשית.