$
Dun
האדר מובייל דן אנד ברדסטריט duns100

"התקופה הזאת הוכיחה כמה נכון לתת דגש על שירות מצוין ללקוח"

למרות תקופת הקורונה, בחברת 'אביבי מטבחים' חוו בשנת 2020 המשך ביקוש בייצור מטבחים, "בתקופה הזאת אנשים מבלים בבית שעות רבות והם מבינים כמה חשוב להם להרגיש בנוח בלב הבית, ומוכנים להשקיע הרבה בשביל לקבל מטבח מותאם וחכם שיעניק להם את התחושה הזאת. במקביל, הם מצפים ובצדק לקבל שירות מצוין לאורך כל תהליך וגם לאחריו" מסביר יצחק אביבי, יו"ר אביבי מטבחים, "עבורנו, השירות הנגיש והיחס הטוב וההוגן ללקוח הם ערכים משמעותיים בתהליך העבודה מולו והם מהסיבות המרכזית לצמיחה שלנו"

מערכת DUN'S 100 14:4017.11.20

 

על פי מחקרי שוק שונים, המשפחה הישראלית הממוצעת נוטה להחליף או לשפץ באופן מאסיבי את המטבח שלה אחת ל-15 שנה. רכישת מטבח חדש, ניצבת בחזית הרכישות היקרות, המשמעותיות ובעלות ההשפעה הגבוהה ביותר על איכות החיים בבית. מגפת הקורונה אף המחישה את חשיבות תחושת הנוחות בבית, והמטבח, שבעבר היה מתוחם ופונקציונלי לבישולים בלבד הפך בשנים האחרונות ללב הבית ולזירת אירוח מלאת חיים שהינה חלק משמעותי מעיצוב הבית.

 

לדברי יצחק אביבי, יו"ר חברת אביבי מטבחים, דוגמה להתפתחות והתקדמות עולם המטבחים ניתן למצוא למשל בקולקציית 'המטבח החכם' שחברת 'אביבי מטבחים' מקדמת בשנים האחרונות, "הבאנו לישראל את בשורת המטבח החכם smart kitchen - קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונליים בעיצוב עכשווי, המנצלים בצורה חכמה את שטח החלל הנתון ונותנים מענה של פתרונות עבודה ואחסון, תוך יצירת תחושה של מרחב וגודל באמצעות החומרים האיכותיים הקיימים בשוק העולמי ובשלל צבעים. החידוש האחרון בקולקציה זו הוא המשטח האלקטרוני החכם הפועל באמצעות מגע, ומאפשר למשתמש ליהנות בקלות ממתכונים, לנהל רשימת קניות מסודרת ומדויקת, מוסיקה ועוד. בנוסף, אנחנו מציעים להרכיב ללקוח את המטבח משלל חומרים שונים- כל חומר ואיכויותיו, ובשלל צבעים ומבנים שונים, במטרה להתאים לכל לקוח את מטבח החלומות שלו באופן הטוב והמדויק ביותר".

 

היתרון הגדול בעיצובים החדשים של המטבח יכול להפוך גם לחיסרון ללא התאמת המטבח לצרכי הלקוח ומשפחתו. לדברי יצחק אביבי, ניתן למנוע את חוסר ההתאמה וזאת באמצעות ראיית הלקוח וצרכיו במרכז, "בקרב אנשי המקצוע בתחום רווחת האמירה הבאה: ׳שירות לקוחות גדול מורכב מהרבה רגעי אמת קטנים׳. אצלנו בחברת אביבי מטבחים, המובילה ביד רמה את עולם המטבחים הישראלי כבר למעלה מחמישה עשורים, הפכנו את הסיסמה הזו לדרך חיים. אנחנו מבטיחים ללקוחות החברה ביטחון מלא- הן באיכות המוצר שיקבלו, הן בחוויית הרכישה והן בטיפול בצרכים שיתעוררו לאחר התקנת המטבח. ההקפדה על כל פרט והכרת הלקוחות עד לצרכים הקטנים ביותר שלהם היא שהופכת את כל חוויית הרכישה והשימוש במטבח למצוינת".

  

יצחק אביבי יצחק אביבי

 

חברת אביבי שהוקמה כחברה משפחתית קטנה על ידי יצחק אביבי הלכה וגדלה עם השנים והחלה לייצר מאות מטבחים בחודש, ובהדרגה הפכה ליצרנית המטבחים הגדולה בישראל. כאמור, גם הקורונה לא עוצרת את המגמה הנוכחית. על אף התקופה המאתגרת חברת 'אביבי מטבחים' ממשיכה לספק מדי חודש מאות מטבחים ללקוחות פרטיים וחברות בפריסה ארצית.

 

הגידול בייצור מאתגר את מערך השירות של החברה אך לדברי יצחק אביבי, הבעלים ומייסד החברה, מדובר באתגר שהחברה עומדת בו בהצלחה יתרה, "הסוד", הוא אומר, "טמון ביכולת להכיר כל לקוח באופן מעמיק. לדעת מה הם הצרכים שלו גם אם הוא לא בדיוק יודע להסביר אותם, ולהעמיד את כל מה שחשוב ללקוח בראש סדר העדיפויות. יש היום הרבה שנוהגים לומר: הלקוח נמצא במרכז. עבורנו זו לא סיסמה. זו דרך חיים".

 

מי שאחראי ליישם את הדברים בשטח הוא מנהל השירות, תומר עדי, שאמון על שימור איכות השירות לכל לקוח ולאורך כל התהליך, "כדי להעמיק את חוויית השירות, אנחנו לומדים כל לקוח עוד לפני שלב תכנון המטבח, באופן שמסייע לייעל את התהליך ולהפוך את חוויית רכישת המטבח לטובה ופשוטה יותר. בין היתר, יאספו נציגי החברה מידע על הרגלי הצריכה של המשפחה המשפיעים על תכנון שטחי האחסון וניצול מקסימלי שלהם במטבח, יבררו מהם השימושים העיקריים של המשפחה במטבחה החדש- האם המטבח צפוי לשמש אך ורק לבישול ואפיה, או שהוא יהווה גם חדר אוכל ואירוח, דבר שידרוש הוספת אי או בר בלב המטבח. אפילו גובהם של דיירי הבית ייכלל בסך המידע הנאסף, במטרה להתאים את ארונות המטבח ופריסתם לגובה באופן המיטבי ביותר עבור המשתמשים. כל חלום, קטן כגדול, של לקוחות החברה, מוצא את ביטויו במהלך עיצוב המטבח, התקנתו ולאורך שנים ארוכות לאחר מכן. החברה מקפידה לעמוד לימין הלקוחות גם לאחר שהתקנת המטבח הסתיימה, ולסייע בשינויים נדרשים".

 

לדברי יצחק אביבי, יו"ר החברה, דווקא העובדה שמדובר בחברה משפחתית מסייעת בשמירה על 'המשפחתיות' של התהליך ומהווה יתרון גדול ללקוחות, "החברה שלנו היא חברה משפחתית, שהופכת כל לקוח לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. אנחנו מכירים את לקוחותינו עד לפרטים הקטנים ביותר, מה שהופך עבורם ועבורנו את חוויית השירות והתהליך כולו להדדי, ייחודי, ובעיקר – מקצועי ואיכותי. על חוויית השירות המצוינת יעידו, בראש ובראשונה, אלפי הלקוחות החוזרים של החברה שמהווים עבורנו את סמל האיכות המשמעותי ביותר".