גורמים בב.מ.וו העולמית: נדרוש מדלק רכב מערך שיווק הולם
גורמים בחברה: "כשם שגוצ'י, מותג פרמיום בשוק האופנה, לא ישווק בחנויות של אופנת רחוב, כך לא נוכל להרשות מצב בו רכבי ב.מ.וו ישווקו באופן שאינו הולם את המותג"
"עסקת מכירתה של קמור מוטורס לדלק רכב עדיין טעונה אישורים אחרונים מ-BMW העולמית", כך מסרו ל"כלכליסט" גורמים בחברה במהלך השקתה של ב.מ.וו סדרה 1 החדשה, אשר צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה. בכך צפויה סדרה 1 החדשה להפוך לדגם הראשון של ב.מ.וו אשר ישווק על ידי דלק רכב.
כפי
"אנו מבינים שמכירת החברה לדלק רכב היתה עניין כלכלי גרידא עבור דני ברנר, ההזדמנות הוצגה בפניו והוא בחר בה", מסביר גורם בחברה. להערכתם של גורמים בענף הרכב הישראלי, רכישת קמור הוצעה ליבואני רכב נוספים אך בסופו של דבר בוצעה על ידי דלק מוטורס: "כיום קמור מחזיקה במתקני שירות נרחבים", מסביר הגורם: "מטבע הדברים התקיימו כבר פגישות ומגעים עם אנשי דלק רכב, ואנו מודעים לעובדה שקיים תרחיש שבמסגרתו עשויה דלק רכב לאחד את מתקני החברה. בנוסף, ברור לנו, וגם לצד השני שדלק רכב תהיה חייבת לסגל מנטאליות שיווקית שונה לחלוטין. אנו מכירים היטב את שוק הרכב הישראלי ויודעים על מעורבותה של דלק רכב בשוק ציי הרכב באמצעות מכירות מאזדה ופורד. קיימות דרישות מסוימות אשר הוצגו בפני אנשי החברה, אשר תואמות את תדמיתה של חברת ב.מ.וו העולמית. כשם שגוצ'י, מותג פרמיום בשוק האופנה, לא ישווק בחנויות של אופנת רחוב, כך לא נוכל להרשות מצב בו רכבי ב.מ.וו ישווקו באופן שאינו הולם את המותג".