המכירות הקמעוניות בארה"ב עלו בינואר ב-0.3%
זאת לעומת חודש שעבר שבו עלו המכירות הקמעוניות ב-0.5%; מדד הייצור של ניו יורק עלה ל-15.4 נקודות לעומת 11.9 נקודות בחודש שעבר
המכירות הקמעונאיות בארצות הברית צמחו ב-0.3% בינואר זה החודש השביעי ברציפות, זאת בהשוואה לדצמבר שבו נרשמה עלייה של 0.5%.
על פי הדו"ח של משרד המסחר האמריקאי עולה שהמכירות ללא סקטור הרכב, עלו אף הם ב-0.3%. תחזיות האנליסטים היו גבוהות יותר ועמדו על עלייה של 0.5% במכירות הקמעוניות (עם מגזר הרכב), ועלייה של 0.6% ללא סקטור הרכב.
הזינוק הגדול ביותר במכירות התרחש בתחנות הדלק, בחנויות המזון והשתייה, בסוכנויות הרכב ובאתרי האינטרנט. לעומת זאת נרשמה ירידה במכירות בחנויות הבגדים וציוד הבנייה. עוד עולה מהמדד כי הצרכנים הוציאו פחות בבארים ובמסעדות, ורכשו פחות מוצרי פנאי כמו ספרים, מוזיקה וציוד ספורט.
מדו"ח נפרד שפורסם עולה שמדד אמפייר סטייט של הבנק הפדראלי של ניו יורק צמח ל-15.4 נקודות בפברואר מ-11.9 נקודות בינואר. זוהי הרמה הגבוהה ביותר מאז יוני, ומעל תחזיות האנליסטים שעמדו על עלייה ל-14.3 נקודות.
מדד ההזמנות החדשות ירד , ואילו מדד המלאי עלה לרמתו הגבוהה ביותר מאז אפריל.


