הבנק הבינלאומי משדרג את אתר הלקוחות באינטרנט
השדרוג כולל תכנון ועיצוב מחדש של מעטפת הניווט ודף הבית ושל אתר הפעולות בבינלאומי תוך שיפור הידידותיות למשתמש
13:09
22.11.10
הבנק הבינלאומי דיווח היום (ב') על השלמת פרויקט שדרוג אתר הלקוחות באינטרנט. מדובר בתכנון ובעיצוב מעטפת הניווט ודף הבית של אתר הפעולות תוך שיפור הנוחות והידידותיות למשתמש ויצירת חווית משתמש איכותית יותר. כחלק מהפרויקט רוענן גם האתר מבחינה עיצובית והותאם לאסטרטגיה המיתוגית הכוללת של הבנק.
עיקרי השינויים:
1. תכנון מחודש של מערכת הניווט: מעטפת הניווט החדשה משודרגת תוך תכנון מחדש של חלוקת המידע לנושאים ותיוגם. ארכיטקטורת המידע והתיוג המשופר נעשו מתוך הבנה של תפיסת המשתמשים ביחס למונחים פיננסיים ולשפה הבנקאית.
2. אפשרות לבנות תפריט אישי: הלקוח יכול לבנות לעצמו תפריט אישי של פעולות שהוא נוהג לעשות ולקבע את סדר הפעולות לפי נוחיותו. התפריט נשאר קבוע בכל פעם שהלקוח נכנס לאתר.
3. השקת מערכת מסחר חדשה: נבנתה מערכת המאפשרת לכל הלקוחות צפייה בפעילות בשוק ההון כולל מדדים, קרנות נאמנות, ני"ע ספציפיים ועוד. המערכת מאפשרת גם לכל לקוח להגדיר רשימת ני"ע למעקב.
4. הוספת אופציית חיפוש: הוסף מנוע חיפוש מידע המאפשר ללקוח לבצע חיפוש ממוקד אחר המידע או הפעולה שברצונו לראות או לעשות.
5. הוספת אפליקצית מחשבון, שמלווה את הגולש בכל מסך באתר.


