$

30 דקות או פחות

הסטארט-אפיסט והמשקיע שהפך לסופר

לירון רוז מכר לפני כעשור את החברה שהקים, הפך למשקיע, פתח בארץ שלוחה של מאיץ סטארט-אפים בינלאומי - ואז הגיעה הקורונה. הסגרים הפכו להזדמנות לפרויקט חדש - ספר על המסע היזמי שלו

 

 

 

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

 

כמו בלוקצ'יין ב-2017 ובמקביל לבינה מלאכותית יוצרת ב-2023, נדמה כאילו הטרנד הנוכחי בהייטק הישראלי הוא הוצאת ספרים. לירון רוז התגלגל לתעשיית האינטרנט ממש במקרה, כשהתקבל למשרת סטודנט בחברת הימורי אונליין קטנה בסוף שנות התשעים. לירון היה אחד מאנשי השיווק הדיגיטליים הראשונים בישראל, עוד הרבה לפני שגוגל הוקמה, ולפני כעשור הקים ומכר חברה לאיירון סורס.

 

במקום ליהנות מהחבילה שקיבל בעקבות הרכישה, שהיתה עם תג מחיר של כ-20 מיליון דולר ומניות, הוא התחיל להשקיע בסטארט-אפים כאנג'ל, ביניהם סיפורי הצלחה כמו ארמיס, דאטורמה וסימילאר ווב. הוא הקים את השלוחה הישראלית של מאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי Techstars - ואז פרצה הקורונה. במהלך הסגרים הממושכים התחיל להיווצר הפרויקט החדש של לירון, ספר חדש שמתאר את המסע היזמי שלו ונותן כלים ליזמים ומשקיעים בתחילת דרכם.

 

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

x