$

30 דקות או פחות

הדגמה מותאמת אישית לכל לקוח: כך עוזרת וולנט הישראלית לאנשי המכירות

יואב וילנר בדק מה האגוז הכי קשה לפיצוח לאנשי מכירות, והבין שיש להם בעיה עם יצירת הדגמה רלוונטית ללקוח. הרעיון הזה הפך לסטארט-אפ שקם תוך כדי הקורונה וכבר הספיק לגייס מיליונים - וגם לקוחות גדולים

שירות כלכליסט 12:3007.06.22

אחד מכלי המכירה האפקטיביים ביותר הוא הדגמה, בין אם מדובר בלקוח פרטי או חברה. חברות טכנולוגיה שרצו ליצור הדגמה עבור לקוחות נאלצות לבחור בין הדגמה אחת זהה שמוצגת לכל לקוח או לערב את המפתחים בחברה כדי לייצר הדגמה ששונה עבור כל לקוח. ליואב וילנר היה רעיון אחר - פלטפורמה שפועלת ללא צורך בתכנות, כמו בניית אתרים ב-wix למשל, ומאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות, ולשלב אותן בתהליכי המכירה והשיווק של החברה.

 

 

 

 

וילנר הקים את וולנט שמציעה פלטפורמה כזו בתחילת התפרצות הקורונה, ולמרות קשיים בתחילת הדרך והמלצה שזה לא זמן טוב להקים חברה ולגייס, החברה כבר הצליחה לגייס 56 מיליון דולר וגם כמה לקוחות גדולים.

 

יואב וילנר יואב וילנר צילום: walnut

 

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מספר על הקמת החברה, הצמיחה בתחום החדש שעדיין לא קיבל שם משלו, איך הוא דואג להפוך את וולנט לאחד השמות המוכרים בתחום - ומה בכלל הקשר לאגוזים.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

x