$

30 דקות או פחות

"כתבנו במצגת למשקיעים Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים"

גיא נירפז זיהה הזדמנות במעבר מתוכנות שמותקנות במחשב לשירותים שזמינים בענן והקים את טוטנגו, חברה שמציעה כלי לשימור לקוחות והגדלת ההכנסות. אחרי גיוס של 100 מיליון דולר, הוא מספר על התוכניות להמשך

שירות כלכליסט 13:0916.01.22

כשגיא נירפז הקים את החברה שלו טוטנגו לפני כעשור, מעטים הכירו והבינו את המושג Customer Success - הגוף בארגון האחראי על שימור לקוחות. אבל גיא ראה כבר אז פוטנציאל אדיר: "הבנו שהמעבר לענן יוצר יחס שונה לחלוטין בין חברה לבין לקוח", הוא מספר בפודקאסט "30 דקות או פחות" ומסביר ש"במצגת למשקיעים כתבנו על Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים".

 

 

 

 

טוטנגו היתה אחת החברות שהבינו שהמודל של מכירות במודל של תוכנה כשירות (Saas) עבור עסקים אחרים בין שני גופים עסקיים (B2B) ישנה וישבש לחלוטין את תעשיית ההייטק, והחליטה לבנות מוצר שישרת את המחלקה בארגון שתפקידה לשמר לקוחות קיימים וכך להגדיל את ההכנסות של הארגון. המטרה: אל רק למכור מוצר ללקוח ואז לתת לו להסתדר לבד, אלא לוודא שהוא משתמש במוצר ומכיר את הערך שלו - כדי שימשיך לשלם עבורו.

 

גיא נירפז גיא נירפז צילום: Andrew Weeks Photography

 

 

ההחלטה של טוטנגו השתלמה לה: החברה גייסה לאחרונה מאה מיליון דולר נוספים כדי להגדיל את החברה וגיא נירפז, המנכ"ל המייסד, מדבר על תוכניות להנפקה תוך שלוש שנים. גיא נמצא בארץ לביקור מולדת וזו היתה הזדמנות מעולה לקבל ממנו פרספקטיבה על תעשיית ההייטק הישראלית והחיים בעמק הסיליקון בתקופת הקורונה.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק (navotvolk@ בטוויטר).

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

x