• תפריט
שיחה מהעתיד

הפודקאסט של תומר רובינשטיין: "גם בעידן הרכב האוטונומי נזדקק לביטוח"

תומר רובינשטיין, סמנכ"ל חדשנות שיווק ודיגיטל במגדל, על הטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברות חברות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות - והאם האינטרנט של הדברים הולך לשנות את פני הביטוח?

בשיתוף בזק 10:5309.07.18

 

 

איך גוף מסועף במסמכים וביורוקרטיה, ששורשיו נטועים עמוק בעולם ה"ישן", מתאים את עצמו לעולם הדיגיטלי?

 

על השאלה הזו הגיע לענות תומר רובינשטיין, סמנכ"ל חדשנות שיווק ודיגיטל במגדל, בפודקאסט "שיחה מהעתיד" של בזק.

 

"יש לנו גם לקוחות של 40 שנה שהעולם הדיגיטלי פחות נהיר להם", מזכיר רובינשטיין, "וגם להם צריך להמשיך לתת שירות". ובכל זאת, ברור לאן מכוון היום עיקר המאמץ: "היום השירותים הדיגיטליים מכסים 20% מהעבודה במכירות ו-80% מהטיפול בתביעות, ושם הפוקוס שלנו. היום באתר הלקוחות יכולים לעשות כמעט את כל הפעולות באופן עצמאי, לראות את כל המידע, להגיש תביעה, לבקש הלוואה, לבצע את כל הפעולות הנדרשות במהלך חיי פוליסה, וכמובן לעקוב אחר סטטוס הטיפול. את כל זה אפשר לבצע גם באפליקציה, באופן לאברור אנחנו היחידים מהחברות הגדולות שיש להם אחת כזו".

 

לאחרונה השיקו במגדל את שירות המענה הרובוטי "בוטי" – מלשון 'בוא תקנה לי, בוא תסגור לי' – מבוסס מערכת ווטסון הידועה של IBM, מולו ניתן כיום לרכוש ביטוח נסיעות באופן מלא. "אחרי שראינו שהטכנולוגיה עובדת, אנחנו מעבירים את השימוש לשירות לקוחות", אומר רובינשטיין. "היינו חייבים לבדוק שזה עובד. אנחנו מנסים להבין באיזה שלב הבוט כבר לא יכול להבין ולענות, ולהעביר לנציג אנושי כדי שהשירות לא ייתקע. האתגר הוא נושא העברית". הצעירים, הוא אומר, בכלל מעדיפים לנהל תקשורת כתובה ולא להתקשר.

 

"אחד האתגרים הגדולים של חברות ביטוח הוא איך עושים פרסונליזציה ללקוח – במוצר, בתמחור, בחיתום, בשירות לקוחות, באופן התקשור. זו תעשייה שהיא ייחודית- אין הרבה שירותים שנותנים שירות ללקוח שקנה מוצר לפני 40 שנה. ביטוח זה משהו שכולם צריכים ואף אחד לא רוצה להתעסק איתו. המשימה הלא פשוטה היא שבכל פעם שאתה בכל זאת נדרש לאינטראקציה עם חברת הביטוח היא תהיה נעימה וקלה".

 

כיצד טכנולוגיות חכמות כמו רכבים אוטונומיים ללא נהג אקטיבי, מצלמות חכמות או השתלות מבוססות מכשירי IOT ישפיעו על עולם הביטוחים? האזינו לשיחה המלאה וגלו מהם השימושים של מרקטינג אוטומיישן, האם האינטרנט של הדברים הולך לשנות את פני הביטוח וכיצד עומד להשתנות המודל העסקי בענף.

 

האזינו לפרקים נוספים בסדרת הפודקסטים "שיחה מהעתיד" של בזק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x