$
IT בישראל

נייס ו-Western Union ישתפו פעולה בתחום חוויית הלקוח

חברת Western Union תשיק את פתרונות נייס לניהול אינטראקציות עם הלקוח. הפתרונות מבוססי הכלים האנליטיים של נייס יתמכו במודל ממוקד הלקוח בחנויות החברה, באתר האינטרנט ובאפליקציות המובייל

שירות כלכליסט 14:5525.02.14
חברת נייס הודיעה היום (ג') כי חברת Western Union תשיק את פתרונות החברה לניהול אינטראקציות עם הלקוח. Western Union תשתמש בהם על מנת למנף את תובנות הלקוח ולהעניק חוויה משופרת במרכזי השירות של החברה. Western Union, שהיא חברה מובילה בשירותי תשלום בעולם, בחרה בפתרונות של נייס כחלק מיוזמה לחיזוק מודל השירות ממוקד הלקוח שלה.

בשנת 2013, קיבלה Western Union יותר מ-50 מיליון פניות למרכזי שירות הלקוחות שלה. הטמעת הפתרונות של נייס תאפשר ל-Western Union לנתח, ללמוד ולפעול על פי אינטראקציות אלה על מנת לשפר את יכולתה לתת מענה לבקשות שירות לקוחות כבר בפנייה הראשונה בכל נקודות הממשק עם הלקוח. 

 

נייס ו-Western Union ישתפו פעולה בתחום חוויית הלקוח נייס ו-Western Union ישתפו פעולה בתחום חוויית הלקוח צילום: יוקטן cc by

 

בנוסף, תאפשר הטמעת פתרונות נייס ל-Western Union להביא לסטנדרטיזציה של תהליכים במרכזי השירות שלה ולהטמיע כלים לניהול ביצועי נציגי השירות למען מעורבות העובדים. כתוצאה מכך, ישופרו תהליכי השירות ללקוח גם בצד הפנייה וגם בצד המענה של שירות העברת הכספים של Western Union.

 

סטיבן זיגמן, מנהל השירות ללקוח ב-Western Union אמר: "המטרה שלנו היא לפשט את תהליכי מתן השירות שלנו. הטמעת טכנולוגיות אסטרטגיות כמו אלה הכלולות בפתרונות נייס לניהול האינטראקציות עם הלקוחות יאפשרו לנו לנקוט בגישה פרואקטיבית יותר לפתרון בעיות ובכך לשפר לא רק את חוויית הלקוח אלא גם את מדדי הפרודוקטיביות של החברה".

 

ברק עילם, נשיא נייס אמריקה אמר: "Western Union היא דוגמא מצויינת ללקוח המחוייב הן למתן שירות ללקוח והן לשיפור התהליכים העסקיים. אירגונים רבים מתמודדים עם אתגרים בהשגת איזון זה, ואסטרטגיה חשובה שאירגון כזה יכול לאמץ היא הפיכת השירות ללקוח לנכס על ידי מינוף התובנות הנאספות כתוצאה מהטמעת פתרונות אנליטיים".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x