$
IT בעולם

אמזון מגייסת אנשי מכירות לשירותי מחשוב ענן

ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון מעוניין לקדם את שירותי מחשוב הענן של החברה מול התחרות ההולכת וגוברת בתחום. שינוי מודל המכירות של AWS והמעבר לשימוש באנשי מכירות מייצג, כנראה, את יריית הפתיחה בקרב המסתמן

סוכנויות הידיעות 15:3720.02.13
אמזון מציעה 75 משרות בתפקידי מכירה הקשורים ל- Amazon Web Services, עסקי מחשוב הענן של החברה. בביזנס אינסיידר מדווחים כי מדובר במספר גבוה למדי של משרות ביחס לכוח העבודה הנוכחי. לפי האתר, בלינקדאין רשומים כמאה עובדי אמזון שתפקידם קשור למכירות, ושבפרופיל שלהם הם מציינים במפורש את Amazon Web Services.

 

השירות הושק ב-2006, והוא נחשב בעיקרו כשירות עצמי המכוון למפתחי רשת, שמעוניינים לשכור כוח מחשוב, פס רחב ואחסון, במקום לרכוש את החומרה שלהם בעצמם.

 

כיום השירות הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל סטארט אפ מודרני – ועבור המפתחים, חלק ניכר מהמשיכה נבע מכך שניתן היה להירשם באמצעות כרטיס אשראי ומבלי להצטרך להתעסק עם אנשי מכירות.

 

אולם כעת אמזון מגבירה את התחרות עם ענקיות מחשבים כמו IBM, אורקל, HP ומיקרוסופט, שמנסות לשמור על לקוחות עסקיים במקביל להעברת הפעילות למחשוב ענן.

 

כך שנראה הגיוני שאמזון תהיה מעוניינת להקים כוח מכירות מסורתי. מאז 2009, עובדים בשירות קומץ של אנשי מכירות. אם כי, גל הגיוסים הראשון נערך ככל הנראה כבר ב-2011, והוביל להצטרפותם של אנשי מכירות מנוסים, כמו דרן מאורי, שעבד במיקרוסופט במשך 10 שנים.

 

בדיקת ביזנס אינסיידר בלינקדאין חשפה כי רוב העובדים אכן הצטרפו בחודשים האחרונים. עובדים לשעבר של דל, HP, VMware הצטרפו גם כן לצוות המכירות.

 

התפקידים עצמם מרוכזים בעיקר בסיאטל, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, ניו יורק וצפון וירג'יניה, שבה מפעילה אמזון דאטה סנטר מרכזי עבור החוף המזרחי של ארה"ב.

 

אמזון מציעה עבודות בערים הללו וכן תפקידים ברחבי העולם, שמצביעים על התרחבות בינלאומית בחזית המכירות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x