שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
אופנה

פותחים תיקים: "דניאלה להבי" רוצה לכבוש את אמריקה

המעצבת הישראלית יוצאת עם קו תכשיטים ראשון, מרכז הפצה בניו ג'רסי ואתר חדש באנגלית

מורן לונדון 08:3916.04.19

בסניף ההרצלייני של חנות התיקים והנעליים דניאלה להבי התקבצו כמה לקוחות ליום מכירות מיוחד ושאלו אם אורי מתכנן להגיע. עבור אורי להבי זו צריכה להיות מחמאה גדולה.

 

 

גושפנקה לכך שהצליח להמשיך היטב את דרכה של אמו המנוחה ולקיים את מורשתה. אבל להבי עשה הרבה יותר מכך - הוא לקח את המותג והביא אותו לשווקים חדשים. לפני ארבע שנים החלו תיקי דניאלה להבי להימכר ברשת אנתרופולוג'י האמריקאית, וכעת כיבוש העולם עולה מדרגה: "עכשיו יש לנו גם שואו רום חדש בהדסון יארד בניו יורק ומרכז הפצה חדש בניו ג'רסי שנועד לתמוך בצעד הגדול הבא שלנו: אתר מכירות שפונה לחו"ל", אומר להבי ל"כלכליסט". בנוסף, המותג מתרחב לראשונה גם לקו תכשיטי אופנה, שכולל כרגע בעיקר שרשראות ועגילים.

פאוץ', נעל לאשה וצמיד פרנזים מהקולקציה החדשה של דניאלה להבי. צילומים: אייליה מלניקוב, יריב כץ פאוץ', נעל לאשה וצמיד פרנזים מהקולקציה החדשה של דניאלה להבי. צילומים: אייליה מלניקוב, יריב כץ

 

"עולם הקמעונאות השתנה בשנים האחרונות", מסביר להבי. "בעבר היו תקופות שיא. מתחדשים סביב החגים או בסוף הקיץ לקראת השנה החדשה, אנשים היו קונים לקראת משהו או כדי לציין משהו. היום אף אחת כבר לא באמת צריכה כלום. קונים כי רוצים את הדבר הספציפי. הקהל השתנה". כדי להתאים את המותג לקהל, היה הכרח להתאים גם את אתר האינטרנט שלו, שהיה עד כה ישראלי לחלוטין והתנהל בשפה העברית, אף שתיקי דניאלה להבי נמכרים כבר בכ־100 נקודות מכירה בארה”ב. "בעזרת האינטרנט אנחנו נחשפים לקונות שצעירות בעשור כמעט מאלו שמגיעות לחנויות", אומר להבי.

 

הרצון להצעיר את המותג ניכר בקולקציית התיקים החדשה. העור המגורען, שמאפיין רבים מתיקי דניאלה להבי, נשאר בחזית, אך העיצובים החדשים משלבים בהצלחה גדולה בין אלגנטי לבוהמייני. קו התכשיטים החדש, לעומת זאת, מאופיין במראה בוגר יותר עם שרשראות ארוכות המשלבות זהב או חרוזים גדולים וחוטי עור מלופפים.  

 

אורי להבי אורי להבי צילום: יריב כץ

 

לדברי להבי, "הקהל בארה”ב מגוון יותר מבישראל והמיצוב שלנו שם שונה. בישראל אנחנו נחשבים מותג יוקרה ובארה”ב אנחנו נחשבים מחירי ביניים, כי שם זה לא כל כך מיוחד שאשה קונה תיק ב־500־600 דולר.

 

"כדי לעמוד בדרישות השוק, אנחנו מפתחים כמעט 70 דגמי תיקים בכל עונה, וכל דגם מגיע במגוון של חומרים וצבעים כדי ליצור מבחר ענק. חוץ מזה, התחלנו גם לשחק עם החומר ולעבד את העורות בעצמנו. אנחנו עושים מניפולציות לחומר והוא כבר לא נראה כמו המוצר שקנינו. יש, למשל, תיק פרנזים שאנחנו עושים בעבודת יד וזה כל כך מדוקדק שאנחנו מצליחים לייצר אולי שבעה כאלו ביום".

 

לדברי להבי, כל מהלכי ההתרחבות הגדילו את העסק פי חמישה בהשוואה ללפני עשר שנים. ועדיין, הוא אומר בחיוך, הלקוחות הוותיקות ממשיכות להשוות אותו לאמו. "הן אוהבות להיזכר ולהעלות סיפורים נוסטלגיים, אבל גם להעיר ולבקר לפעמים", הוא צוחק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x