שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
כושר

אימון אישי: לפזז בפזיזות

פאוור דאנס הוא אימון עמוס תרגילים שלא מאפשר דיוק של הטכניקה

סיון אבוקאי 08:1710.10.17
רשת סטודיו C, אשר הביאה בשנות התשעים את בשורת האימונים לנשים בלבד, השיקה לאחרונה את שיעור הפאוור דאנס. על פי הבטחת הרשת, "מטרת האימון היא לרקוד כוח ולהיות בתנועה 90% מהזמן".

 

השיעור בנוי מלמידת סדרות של תנועות ריקוד ותרגילי חיטוב ברמה גבוהה שיש לעשות בשני הכיוונים. לכאורה נראה מבטיח, אך שילוב של כל כך הרבה אלמנטים למתאמנות ברמות שונות ובסטודיו דחוס יוצר בלגן אחד גדול.

 

אימון פאוור דאנס. ההספק בעדיפות ראשונה אימון פאוור דאנס. ההספק בעדיפות ראשונה צילום: חורחה נובומינסקי

 

 

אני, שלמען הגילוי הנאות הגעתי באיחור של חמש דקות ונעמדתי בשורה האחרונה, התקשיתי לראות את המדריכה וללמוד את התרגילים, ובשל עומס המשתתפות יכולתי לרקוד רק בכיוון אחד ורוב הזמן הייתי עסוקה בניסיון להתחמק מערימת המשקולות שניצבו בפינה - עד שנשברתי ויצאתי. הבנות בשורה הראשונה דווקא נהנו.

 

בפעילות גופנית, במיוחד כשעובדים עם אוכלוסייה מגוונת, טכניקת העבודה חשובה יותר מההספק. מטרת השיעור, להיות בתזוזה כל הזמן, בהחלט ראויה, אך כל משתתפת זזה בקצב שונה, ונדרשת גם הכוונה פרטנית של המדריכה - דברים שלא יכולים להתקיים בדחיסות.

 

השיעור קצבי ומתאים למתאמנות בכושר בינוני ומעלה - אך ממש לא מותאם לכל הרמות.

 

פרטים: סניפי סטודיו C.

250–300 שקל למינוי חודשי.

 

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים 300 - 400 קלוריות
בטל שלח
    לכל התגובות
    x